رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: توده هوای سرد از اواخر وقت فردا /جمعه/ در استان حاکم شده و موجب کاهش 6 تا هشت درجه ای دما می شود.
کد خبر: ۶۷۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 25 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی صابری روز پنجشنبه افزود: جهت جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی بکارگیری تدابیر لازم برای کشاورزان در جمع آوری باقی مانده محصولات کشاورزی ضروری است.
وی بیان کرد: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی نشان دهنده بارش باران در ارومیه و سایر شهرهای استان همراه با وزش باد شدید و رعد و برق تا روز جمعه است.
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه بین 12 تا 22 درجه سانتیگراد در جه بالای صفر در نوسان بود.
صابری بیان کرد: ارومیه در 24 ساعت گذشته با 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر و تکاب با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر خنکترین شهر استان بود.
وی با اشاره به بارش های استان نیز گفت: اغلب شهرهای شمالی و جنوبی و مرکز استان در 24 ساعت گذشته شاهد بارش های پراکنده بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی استانی با آب و هوای سرد کوهستانی است و در ایام پاییز بارش های مطلوب باران در این استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار