امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری میان نخبگان اظهار کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران، مهمترین دستور کار امروز دشمن بوده اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور درست در نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه قرار دارد و با حمایت از نخبگان کشور می‌توان به پیشرفت کشور کمک بسیار زیادی کرد.
کد خبر: ۶۶۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 19 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه امروز، ۲۷ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به حذف کنکور در کشور افزود: روند کنکور به‌مرور زمان از سیستم آموزشی کشور حذف خواهد شد و در این راستا باید مسئولین با درنظر گرفتن نمرات دانش‌آموزان اجازه ندهند تا در جامعه تبعیض قائل شده و حق برخی دانش‌آموزان ضایع شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در میان نخبگان تصریح کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران، مهمترین دستور کار امروز دشمن بوده اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور درست در نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه قرار دارد و با حمایت از نخبگان کشور می‌توان به پیشرفت کشور کمک بسیار زیادی کرد.

امام جمعه ارومیه بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب پیشرفت علمی کشور را ضروری عنوان کردند، خاطرنشان کرد: ایشان در ادامه به‌جلو بردن مرزهای دانش بشری، تعامل متقابل، دوجانبه و جدی نخبگان و نظام، مراقبت هوشمندانه و استفاده صحیح از گنجینه نیروی انسانی نخبه و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در مجموعه نخبگان اشاره کردند.

وی یادآور شد: در روز قیامت وقتی تمامی انسان‌‌ها در محضر خداوند حاضر می‌شوند، در آن روز از سوی خدا دستور می‌رسد که انسان‌های خوب و بد از یکدیگر جدا شده و خداوند متعال با عدالت کامل و تمام به اعمال مردم رسیدگی خواهد کرد.

قریشی گفت: کسانی که اهل اطاعت خدا و پیامبران هستند، خداوند در نزد خود نگه‌داشته و در بهشت جاویدان به‌ آنان منزل خواهد داد و آنان همیشه خوشحال هستند و نیز ترس بر آنها غلبه نخواهد کرد.

وی بااشاره به اینکه در دنیا اعمال افراد مستقیم بر زندگی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: هرکسی که کار گناه و خطایی انجام دهد، باعث می‌شود خود را از روزی خداوند محروم کرده و هرچه‌قدر هم تلاش می‌کند نمی‌تواند روزی را به دست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار