گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه قوشچی بابيان اينکه انسان در دنيا در زندان غم و ترس زندگی می‌کند، تصریح کرد: تقوا، راه نجات انسان از زندان ترس و اندوه است.
کد خبر: ۶۶۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 19 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر عباسی امام جمعه قوشچی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قوشچی بااشاره به تأثیر تقوا در زندگی انسان بیان کرد: تنها لباسی که هم در دنیا و هم در آخرت انسان را عاقبت بخير می‌کند، تقوا است.

خطیب نمازجمعه قوشچی بابیان اینکه انسان در دنیا گرفتار دو زندان فانی است، افزود: انسان در دنیا در دو زندان زندگی می‌کند، یکی زندان اندوه و دیگری زندان ترس و وحشت و این‌ها برای کسی فایده‌ای ندارد و فانی هستند.

وی بااشاره به اینکه انسان باید عزت خود را حفظ ‌کند، تصریح کرد: کسی که تقوا داشته باشد، از این زندان‌ها رهایی خواهد یافت و چه لباسی بهتر از لباس تقوا است، انسان مومن خودش را ذلیل نمی‌کند و عزت خود را حفظ می‌کند، در سخنان ائمه اطهار، امام خمینی، مقام معظم رهبری و انسان‌های متقی هموارع کلمه الله مورد استفاده قرار می‌گیرد و در جای جای جای قرآن نیز کلمه الله دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی بااشاره به داستان فرزند حضرت نوح گفت: تقوا و اخلاق انسان به لباس پیامبر نیست و هستند کسانی که با لباس پیامبر هم نگاه شیطانی دارند و به اصل و نسب نیز مرتبط نبوده، مانند ماجرای فرزند حضرت نوح که تقوا و پيامبری پدر در وی تاثيری نداشت.

امام جمعه قوشچی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص علت بیکاری تحصیل‌کردگان ادامه داد: تعداد دانشجویان نسبت به قبل از انقلاب خیلی زیاد شده است که البته هرچند بیکار باشند و آن بیکاری هم ناشی از بی‌لیاقتی برخی از نمایندگان مجلس و مدیران و مسئولان مملکت است که در نهایت مردم باید بدانند به چه کسی رای می‌دهند، کسانی که چشم به اروپا دوخته‌اند غیر از شرمندگی، کوچک‌شدن و منت‌کشيدن چيز ديگری براي آنها حاصل نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار