نشست روسای انجمن های فرهنگی، هنری شهرستان سردشت با دستور جلسه “بررسی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
کد خبر: ۶۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 19 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی بعد از اتمام هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت با دعوت از اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان و با دستور جلسه “بررسی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی شهرستان” باتعدادی از فعالان انجمن های فرهنگی و رسانه ای مطالباتی را با عنوان انحلال انجمن ها، بیمه هنرمندان و مستمری آنها، نبود بودجه برای امور فرهنگی، عدم تقابل مسئولان با منتقدان، اولویت دادن به سواد رسانه ای را بیان کردند.

 دکتر خدایاری گفت: نقش انجمن ها در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه بسیار موثر است و تصریح کرد: نیاز است تا جامعه فرهنگی و هنری شهرستانهابرای رفع چالش های موجود به کمک نهادهای دولتی بیایند.وی برای حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر خواستار همکاری برای تهیه بانک اطلاعات شهرستان شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامیدر ادامه از کمک به انجمن های فرهنگی و هنری استان خبر داد و اظهار کرد: در صورت تامین بودجه، حمایت مالی از این انجمن ها انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار