مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ثبت نام زائران پیاده روی اربعین حسینی از اواسط مهر سال جاری آغاز شده و تا کنون هشت هزار و 719 نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند، گفت: چهارهزار و 27 نفر از این افراد، روادید خود را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۶۶۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 13 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدرضا ندیری روز شنبه با اشاره به رفع مشکل صدور روادید افزود: ویزای 2 هزار و 42 نفر دیگر نیز در مراحل پایانی صدور است.
وی ادامه داد: باقی ثبت نام کنندگان ویزای اربعین نیز به ترتیب ثبت نام می توانند در طی هفته های آتی ویزای خود را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: ممکن است به علت برخی مسائل از جمله افزایش درخواست، در دریافت روادید با تاخیر مواجه شویم و به همین خاطر زائرانی که قصد سفر دارند، باید در اسرع وقت اقدام به دریافت روادید کنند.
وی با اشاره به کاهش هزینه روادید اربعین بیان کرد: هزینه ثبت نام پیاده ‌روی اربعین حسینی سال جاری از سه میلیون و 777 هزار ریال به 2 میلیون 348 هزار ریال کاهش یافته که 150 هزار ریال از این مبلغ برای بیمه و 50 هزار ریال نیز جهت امور خدمات درمانی از زائران دریافت می شود.
مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه تبلغ سفرهای ارزان قیمت در فضای مجازی افزایش یافته است، اضافه کرد: تبلیغ سفرهای زیارتی ارزان قیمت، غیرقانونی و بدون مجوز است و افراد علاقه مند به سفر زیارتی در برخورد با این مراکز باید هوشیارانه عمل کنند.
ندیری ادامه داد: تبلیغ کنندگان در فضای مجازی، هیچ مجوزی ندارند و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت از موکب ها از اولویت های مسوولان است، گفت: هدف ما برقرای موکب ها در طرف ایران بوده زیرا در برخی مواقع از لحاظ امکانات پذیرایی در مرز با مشکل مواجه می شویم.
به گزارش ایرنا هشت آبان سال جاری مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
همه ساله و همزمان با اربعین حسینی بیش از 20 میلیون شیعه و دلبسته خاندان عصمت و طهارت (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند که حدود 2 میلیون از آنان ایرانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار