فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: عشایر مرزنشین آذربایجان غربی و ارومیه نقش بی‌بدیلی در تأمین امنیت استان دارند و نخستین مرزبانان مردمی کشور به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۶۶۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 07 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ علی علی پور ظهر امروز در نشست صمیمی مرزنشینان با مرزبانان این شهر که در حسینیه این هنگ برگزار شد با اشاره به نقش عشایر مرزنشین در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: عشایر مرزنشین در تأمین امنیت کشور شهدای زیادی تقدیم کشور و انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: مرزنشینان مرزبانان واقعی هستند و در تمامی صحنه‌های نبرد همواره حضور دارند و در راه دفاع از کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

علی پور گفت: با عشایر مرزنشین ارومیه و استان جلساتی در ارتباط با امنیت مرزها و مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود چرا که امنیت مرزها به وجود این دلاوران احتیاج دارد.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خاطرنشان کرد: 22 واحد پاسگاهی و برجک در مرزها مرمت و بازسازی شده‌اند و اقدامات زیادی نیز صورت می‌گیرد تا امنیت مرزها همواره برقرار باشد.

علیپور تأکید کرد: همچنین سربازان هنگ مرزی ارومیه موفق‌ شده‌اند تا کلاه آهنی مجهز به دوربین را اختراع کنند و کوادکوپتری بسازند که به اسرعت زیاد می‌تواند در حالت پرواز نارنجک پرتاب کند و به‌صورت آنلاین فیلم‌برداری کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار