استاندار آذربایجان غربی از حدود ۲ برابر بودن تعداد کارکنان مامور در ادارات این استان به نسبت میانگین کشوری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 07 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در سفر به این شهرستان در دیدار با کارکنان دولت اظهار داشت: استخدام‌های بی‌ضابطه و مخالف با قوانین کشور در سال‌های گذشته برای ادارات دولتی مشکل‌آفرین بوده و این مشکل در آذربایجان غربی نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز در تعدادی از فرمانداری‌های به عنوان زیرمجموعه وزارت کشور مشکلات مختلفی به‌دلیل استخدام بی‌ضابطه وجود دارد. براساس قانون فقط 15 درصد نیروی مأمور باید در ادارات وجود داشته باشد اما در آذربایجان غربی این میزان به 40 درصد افزایش یافته است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بخشنامه وزارت کشور تکلیف نیروهای مأمور مازاد را مشخص کرده و باید به مرور مأموران به ادارات مختلف به محل اصلی استخدامی خود در ادارات اولیه بازگردند.

شهریاری لحاظ فوریت در اجرای بازگرداندن کارمندان مأمور به دستگاه‌های قبلی را آسیب‌زا ارزیابی کرد و گفت: بعضاً در تعدادی از ادارات سمت‌های مهم و حساس در اختیار کارمندان مأمور است که برای تغییر آنها باید حتماً پیش زمینه‌های لازم فراهم شود و انتقال خلق‌الساعه و سریع این مأموران قطعاً اختلال‌های در سیستم اداری پیش می‌آید که باید از آن پرهیز کرد.

وی از کارکنان دولت خواست بیش از گذشته در تکریم ارباب‌رجوع بکوشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار