حجت الاسلام و المسلمین قریشی: نمایندگان مجلس در جریان بررسی قرارداد "اف ای تی اف" باید کاملا هوشمندانه عمل کنند و هر جا احساس شود که ملت ایران زیر بار ذلت می رود، باید از آن جلوگیری شود
کد خبر: ۶۶۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 05 October 2018
ه گزارش تابناک آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در بررسی قرارداد "اف ای تی اف" عزت و شرف ملت ایران را حفظ کنند و کاری کنند که در زمان پاسخگویی در پیشگاه خداوند متعال و ملت ایران سربلند باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: رژیم صهیونیستی و آل سعود ناظران این قرارداد هستند و نمایندگان نباید در برابر عبارتهایی همچون مبارزه با پولشویی، فساد، تروریسم و جنایت های سازمان یافته فریب بخورند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به سخنان روز پنج شنبه رهبر رمعظم انقلاب در اجتماع یکصد هزار نفری بسیجیان، این سخنان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران، تقویت اعتماد به نفس و دفاع در برابر دشمن و حماسه آفرینی دوباره ملت ایران در راهپیمایی اربعین امسال، از مهمترین محورهای بیانات ایشان بود که باید با دقت مطالعه و عمل شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام چراغ هدایت است و باید با تمام توان در راهپیمایی اربعین شرکت کنیم چراکه خلق حماسه در این راه، ترس و شکست ابرقدرتها را به دنبال دارد.
قدردانی از عملکرد پلیس در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی از دیگر محورهای سخنان خطیب نماز جمعه ارومیه بود.

وی در سخنانی از تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در استان قدردانی کرد و گفت: پلیس با توجه به گستردگی ماموریتها که در نوع خود بی نظیر است در تمام عرصه ها موفق عمل کرده است و این موفقیت در سایه ایمان و اعتقاد آنها به آموزه های دین مبین اسلام به دست آمده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی بااشاره به نهم مهر، روز سالمند اظهار داشت: بر اساس آموزه های دینی احترام به سالمندان و حفظ عزت آنها وظیفه آحاد جامعه است و باید خانواده ها با تمام توان از سالمندان خود مراقبت کنند و تنها در صورت اضطرار و شرایط ویژه، به نگهداری از سالمندان دراماکن عمومی از جمله خانه سالمندان رضایت دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی سخنران پیش از خطبه های نماز بود و به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از عملکرد یکساله پلیس و مرزبانی استان گزارش ارائه داد.

سردار اصلانی گفت: هفته نیروی انتظامی امسال از 13 تا 19 مهر با شعار پلیس مقتدر، امین مردم فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهدای والا مقام در استان است و در این هفته تلاش می شود مردم آذربایجان غربی با دستاوردهای پلیس و مرزبانی بیش از پیش آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار