معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ تحریمی، اقتصادی دشمن را تبدیل به فرصت برای پیشرفت کشور خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سردار رمضان شریف در تجمع عظیم ۴۰ هزارنفری بسیجیان آذربایجان غربی در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشوریان محمد رسول الله۲ که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد افزود: جنگ تحریمی، اقتصادی دشمن را تبدیل به یک فرصت برای پیشرفت کشور و قدرت اقتصادی پایدار خواهیم کرد.

 

سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال در هر برهه زمانی با اقتدار پرچم اسلام و ولایت را برافراشته است تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، کشور توانمندتر و مقتدرتر از اوایل انقلاب شده و دشمنان ملت ایران هم به وضوح این واقعیت را مشاهده می کنند.

 

وی با تاکید به اینکه با گذشت۴۰ سال از پیروزی انقلاب و ۳۹ سال از آغاز دفاع مقدس نیروهای نظامی ما فرصت جبران ضعف‌ها و قدرتمند کردن کشور را داشته اند خاطرنشان کرد: به پشتوانه همین قدرت نظامی می توان امروز با سربلندی اعلام کنیم که توان دفاع از تمامی جغرافیا، منافع کشور و دوستداران انقلاب اسلامی را به بهترین شکل داریم.

 

 معاون روابط عمومی کل سپاه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستگیری مقتدرانه تفنگداران انگلیسی و نیروی دریایی ارتش آمریکا در خلیج فارس افزود: امروزه کوچکترین تهدید از سوی دشمنان با شدیدترین و قدرتمندترین وجه ممکن از سوی ایران پاسخ داده می‌شود و نخواهیم گذاشت جنگ تحمیلی عراق و استکبار جهانی تکرار شود، همانطور که در روزهای گذشته سپاه پاسداران با قدرت جواب بازی کودکانه تروریست‌ها در حمله به مردم اهواز را داد.

 وی ادامه داد: بسیجیان رهرو راه شهدا هستند و بسیجیان آذربایجان غربی هرگز نخواهند گذاشت خون۱۲ هزار شهید استان بی ثمر شود.

سردار رمضان شریف اظهار کرد: با توکل برخدا ۲۲ بهمن سال۹۷ ملت ایران تاریخی ترین و ماندگار ترین جشن پیروزی انقلاب را برگزار خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: خون امام حسین(ع) همواره زنده و راهنمای ماست و جریان حق و باطل باعاشورا شکل گرفته و به برکت این نهضت و فرهنگ غنی دشمنان اسلام را ناکام خواهیم گذاشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار