نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بابیان اینکه استکبار جهانی زیر چکمه‌های بسیجیان رهرو ولایت نابود خواهدشد، تصریح کرد: این انقلاب اسلامی را به دست امام زمان (عج) تقدیم خواهیم کرد تا به اهتزار درآمده و اقتدار را نشان دهد.
کد خبر: ۶۶۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ظهر امروز در تجمع ۴۰ هزارنفری بسیجیان آذربایجان‌غربی که در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، با‌اشاره به اینکه همه ملت ایران از رهبری تا بسیجیان، پیرو ابا عبدالله‌الحسین(ع) هستیم، بیان کرد: ملت مقتدر ایران هیچ ذلتی را از سوی دشمنان نظام اسلامی نخواهد پذیرفت.

وی بااشاره به اینکه استکبار جهانی زیر چکمه‌های بسیجیان رهرو ولایت نابود خواهدشد، خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی را به دست امام زمان (عج) تقدیم خواهیم کرد تا به اهتزار درآمده و اقتدار را نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بابیان اینکه قدرت نظامی ایران برهمگان آشکار شده‌است، یادآور شد: توان دفاعی و نظامی کنونی ایران اسلامی، تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برهم زده‌است.

وی تصریح کرد: رزمایش اقتدار عاشورائیان در واقع نمایش عزت و اقتدار بسیجیان این مرز و بوم بوده و نشان‌دهنده این است که در راه دفاع از کشور تا جان در بدن داریم مقاومت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار