شهردار ارومیه گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ پیام های فراوانی دارد که یکی از آن ها حمایت از اقدامات سپاه پاسداران در عزت آفرینی ایرانیان در مجامع بین المللی است.
کد خبر: ۶۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 04 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضرتپور در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی که با حضور ۴۰ هزار نفر از بسیجیان آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله غیرت و عزت مردم ایران اسلامی را در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تصویر کشید.

وی، با بیان این که بسیج همواره در طول تاریخ چهل ساله انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، ادامه داد: ۷۰۰ هزار نفر از بسیجیان به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و در این رزمایش اقتدار خلق کردند.

شهردار ارومیه، بیان کرد: این رزمایش یادآور اعزام ۱۰۰ هزار بسیجی کشور به جبهه های نبرد حق علیه باطل در سال ۱۳۶۵ شمسی است.

حضرت پور، ابراز کرد: این رزمایش پیام های بسیاری دارد اما مهم ترین پیام آن حمایت از اقدامات سپاه پاسداران در گوشمالی سخت به دشمنان دادن و امید آفرینی و عزت برای مردم ایران اسلامی است.

وی، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب با این مضمون که دوران بزن در رو تمام شده است، تاکید کرد: دوران بزن در رو تمام شده و هرکدام از دشمنان بخواهد عزت مردم ایران را خدشه دار کند سیلی سختی خورده و گوشمالی داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار