رییس اتاق تعاون آذربایجان ‌غربی گفت: 25 شرکت از این استان در نخستین جشنواره فروش کالا‌های ایرانی باکو حضور یافته و داشته های خود را عرضه می کند.
کد خبر: ۶۵۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 24 September 2018

 

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمود شریفی خواه روز دوشنبه  افزود: در این جشنواره بیش از 45 شرکت تولید کننده ایرانی از سراسر کشور محصولات خود را عرضه می‌کنند که اگر بازاریابی خوبی در این راستا صورت بگیرد این شرکت‌ها می‌توانند به سود قابل توجهی دست یابند.
وی اضافه کرد: 20 شرکت حاضر در این جشنواره از استان های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، اردبیل، قم، اصفهان، کرمانشاه و همدان و 25 شرکت از آذربایجان غربی است.
وی ادامه داد: در این جشنواره سه هزار تن انواع محصولات ایرانی به ارزش یک میلیون دلار عرضه می‌شود.
رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی بیان کرد: شیرینی و شکلات، فرآورده‌های سنگی، ظروف پلاستیکی، محصولات شوینده، محصولات کشاورزی، خشکبار، فرش و صنایع دستی از جمله کالا‌هایی است که شرکت‌های ایرانی در مدت حضور در جشنواره فروش کالا‌های ایرانی به مردم جمهوری آذربایجان عرضه می کنند.
شریفی خواه گفت: این جشنواره با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، استاندار و گمرک‌های اردبیل، گیلان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
شریفی خواه افزود: نخستین جشنواره فروش کالا‌های ایرانی در بازار آگرومال باکو از 20 تا 30 مهر ماه به مدت 10 روز در برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی با سه کشور خارجی ترکیه، عراق و نخجوان هم مرز است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار