بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 25 July 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


قلعه نویی برند دایی را از ملوان حذف کرد!

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی مثل همیشه از تولیدی لباس دوست صمیمی اش برای فراهم کردن البسه شاگردانش بهره خواهد گرفت.
به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در فصول پیش از برندهای آل اشپورت و دایی برای البسه خود استفاده می کرد، اما همان طور که پیش بینی می شد امیر قلعه نویی با حضورش در انزلی باز هم مسئولان یک باشگاه دیگر را متقاعد به استفاده از پیراهن ها و البسه "مجید" کرده تا برای فصل جدید با توجه به روابط خوب قلعه نویی با این شرکت تولیدی لباس ورزشی، ملوان نیز مجید پوش شود.

بر همین اساس در حال حاضر کادر مربیان ملوان در تمرینات و همچنین لباس جدید تمرین بازیکنان را تولیدی مجید تامین کرده است.


جعفرزاده: سفر فایبوس به تهران به نفع ما است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت حضور هیات های غربی در کشور استفاده کرد، گفت: با این حال نباید فراموش کرد که برخی از آنها در دوران تحریم نسبت به ما چه سخت گیری هایی داشتند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور هیات های اروپایی در کشور بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: یکی از سیاست های آقای روحانی کاهش تنش و بی خود با همسایگان بود، بنابراین سفر هیات های اروپایی و غربی به کشور در همین راستان است.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می رسد بعد از توافق هسته ای یکی دیگر از سیاست ها و وعده های دولت تدبیر و امید با حضور هیات های اروپایی در کشور محقق شد و شاهد کاهش تنش بین ایران و کشورهای همسایه هستیم.

وی در ادامه به نکاتی اشاره کرد و گفت: قطعا این سفرها باعث پویایی اقتصاد کشور می شود. اعتقاد دارد که معاملات اقتصادی با کشورها به ضرر ما نخواهد بود اما نباید فراموش کنیم برخی از این کشورها در دوران تحریم چه فشاری به ایران وارد کردند.

جعفرزاده تاکید کرد:  برخی کشورهای اروپایی با قواعد سخت گیرانه در دوران تحریم شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی برای کشور فراهم کردند، حالا که امروز خواهان برقراری ارتباط با ما هستند نباید این موضوع را فراموش کرد.

بنابراین این نماینده به دولت توصیه کرد با حساسیت بیشتر با کشورها ارتباط برقرار کند هر چند که اعتقاددارد این روابط مفید خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمدن و رفتن آنها هیچ  ضرری ندارد خیلی هم خوب است چرا که این سفرها نشان  می دهد که جایگاه واقعی ایران کجا و چطور بود.

وی عنوان کرد: دلیل انتقاد برخی از مسئولان نسبت به حضور هیات های اروپایی در کشور را متوجه نمی شوم چرا که ما یک کشور آزاد و پویا هستیم و باید در رفت و آمد های سیاسی این نکته لحاظ شود.

این نماینده تاکید کرد: مخصوصا که این کشورها اظهار ندامت و پشیمانی می کنند و در صحبت ها به شدت از اینکه ارتباط شان با تهران قطع بود ابراز پشیمانی کردند. ما قبلا هم گفته بودیم تحریم ها بیش از آنکه بر ایران اثرگذار باشد به دنیا آسیب می زند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به سفر فایبوس به تهران گفت: هر چند که او پیش از این منافع اسراییل را دنبال می کرد اما همین سفر به خوبی نشان می‌دهد که در نهایت اروپا به سمت چه قدرتی آمد.

وی ادامه داد :تصور می کنم نباید مانعی برای حضور وزیر امور خارجه فرانسه ایجاد کرد. اعتقاد دارم این مسئله به نفع ایران خواهد بود.

فابیوس و موگرینی بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص لغو تحریم های ایران اعلام کردند هفته آینده به تهران می آیند.


پايان رقابت هاي وزنه برداري نوجوانان گيلان انتخابي کشور در رودسر

سیزدهمین دوره رقابت های وزنه برداری نوجوانان گیلان انتخابی کشور با معرفی برترین ها امروز در رودسر پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما رییس هیات وزنه برداری شهرستان رودسر گفت: در پایان این مسابقات تیم های رشت ،لنگرود ورودسر اول تا سوم شدند.

سیدرضا مرواریدی افزود: کاپ اخلاق این مسابقات نیز در رده سنی 13 تا 14 سال به تیم رودبار ودررده سنی 15 تا 16سال به تیم آستانه اشرفیه اختصاص یافت.

وی همچنین گفت: نفرات برتر این مسابقات اواسط مرداد برای شرکت در رقابت های کشوری به قزوین و همدان اعزام می شوند.

رییس هیات وزنه برداری شهرستان رودسر افزود: رقابت های وزنه برداری نوجوانان گیلان انتخابی کشوربا حضور 59 وزنه بردار 8وزن درقالب6 تیم به مدت یک روز در سالن ورزشی تختی رودسر برگزارشد.


امامان جمعه برایستادگی برآرمان ها و وحدت نظردر مسئله هسته ای تاکید کردند

تقدیر از تدابیرحکیمانه رهبری در پیشبرد مذاکرات هسته ای وفصل الخطاب بودن نظرات ایشان، عیان شدن ناتوانی استکبار جهانی در برابرایستادگی ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای، لزوم پایداری، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابرآمریکا و تاکید برغیرقابل اعتماد بودن دشمنان ازدیگر مواردی بود که امامان جمعه کشور برآن تصریح کردند.

امام جمعه موقت قم ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان با قدرت و صلابت بر سر ارزشها و آرمان های خود ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: مردم کشورمان هیچگاه بر سر اصول و آرمان های خود معامله نمی کنند و هرگز به دلیل فشارها و سختی ها از ارزش ها و اعتقادات خود عقب نخواهند نشست.

وی در ادامه افزود: دولتمردان آمریکا و کشورهای غربی بدانند که جمهوری اسلامی ایران به تقاضای آنها و به جهت احترام به افکار عمومی جهان و صلح جهانی بر سر میز مذاکره آمد و غربی ها هرگز نباید تصور کنند که تحریم ها و تهدیدات دشمنان اندکی در ایستادگی و مقاومت ملت ایران تاثیرگذار بوده است.



امام جمعه مشهد نیز گفت: نباید در برابر شگردهای شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحث قطعنامه شورای امنیت و 'برجام ' تسلیم شویم.

آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) افزود: بعد از دو سال مذاکره، برنامه جامع اقدام مشترک «برجام»، بین ایران و گروه1+5 تهیه شد که با شیطنت آمریکا، صهیونیسم و عوامل نفوذی آنان در تصویب قطعنامه شورای امنیت، مواردی برخلاف برجام بدان افزوده شد.

وی گفت: آنان می خواهند عرصه و فضا را برای جمهوری اسلامی و جهان اسلام محدود کرده و ما را در تنگنا قرار دهند، برخی از مواد و پیوستهای قطعنامه شورای امنیت ربطی به برجام و برنامه توافق شده ندارد.



امام جمعه موقت شهر رشت هم گفت: جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین، حاصل تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و با استقامت و ایستادگی ملت ایران و تلاش دانشمندان و مذاکره کنندگام هسته ای کشورمان به دست آمده است.

حجت الاسلام غلامرضا شفیعی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: هیچ جریانی حق مصادره به مطلوب این مذاکرات را ندارد بلکه این جمع بندی، حاصل زحمات همه کسانی است که در طول بیش از یک دهه، در این زمینه تلاش کرده اند و مردم باید قدردان آنان باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه از اصول انقلابی خود ، مبارزه با استکبار و استعمار و حمایت از نهضت های آزادی بخش دست بر نمی دارد.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده مورد اعتماد رهبری است، گفت: باید منتظر طی روند قانونی تصویب جمعبندی مذاکرات بود و تخریب نتایج مذاکرات نتیجه ای جز تفرقه نخواهد داشت.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مسوولان کشورهای 1+5 به خصوص آمریکا دست به تحریف زده و حقایق را برای افکار عمومی کشور خود مطرح نمی کنند، گفت: مطالبی که در داخل کشور با الهام از مطالب تحریف شده آمریکایی ها در این خصوص مطرح می شود ، آب به آسیاب دشمن ریختن است.


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به جمع بندی مذاکرات ایران با کشورهای5+1 گفت: این توافق نشان داد که ایران می تواند در مقابل قدرت های جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و آنها را در حتی در عرصه گفت و گو به زانو درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مسجد امام (ره) برگزار شد افزود: برخلاف گفته های طرف های مقابل در مذاکرات که عنوان می کنند ایران آنقدر تحت فشار قرار گرفت که مجبور شد پای میز مذاکره بنشیند، مذاکرات صورت گرفته نشان داد که حقیقت آن است که آنها از ایران قدرتمند در منطقه ترسیدند.



امام جمعه موقت خرم آباد گفت: نتیجه واقعی مذاکرات هسته ای ناتوانی استکبار جهانی در مقابل ملت ایران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: توافق انجام شده در مذاکرات هسته ای بهترین شرایط ممکن در حال حاضر است.

وی با بیان اینکه مسوولان نظام در حال بررسی دقیق مفاد این توافق هستند، اظهار کرد: دیپلمات های ایران با صلابت و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادند.

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، ملت در این راستا همدل هستند و نباید دو قطبی و اختلاف ایجاد شود و همدیگر را متهم کنیم.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مبادا بحث مذاکرات هسته ای جامعه را دچار آشفتگی در عمل کند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: 10 سال آینده یک فرصت است که باید از آن به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی بیان کرد: هر وقت پول های بلوکه شده ایران برگردد نباید به کالاهای لوکس، وارداتی و چینی تبدیل شود و پس از آن بنشینیم و حسرت بخوریم؛ بلکه این پول ها باید در مسیر ایجاد واحدهای جدید صرف شود.



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و مسایل مطرح شده پیرامون آن نباید موجب بروز اختلافات و دودستگی در کشور شود.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به فرامین رهبری در جمع مسوولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و نماز عید فطر افزود: برنامه جامع اقدام مشترک نباید با بگو و مگوهای مخالفان و حتی موافقان به بروز اختلافات در این بخش دامن بزند.

وی اظهار کرد: ملت ایران همواره با غرور ملی و مصلحت اندیشی در مسیر ولایت فقیه گام برداشته و از فرامین رهبری تبعیت کرده اند.



نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری خطاب به مردم و دولتمردان گفت: توافق اخیر مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 موجب غفلت در امور سیاسی و اجتماعی نشود.

آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری خاطر نشان کرد: تجربه 36ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که کشورهای مذاکره کننده با ایران از کوچکترین غفلت ما برای دستیابی به اهداف پلید خود استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه دنیا در این مذاکرات پی برد که استفاده از انرژی هسته ای حق مسلم ایران اسلامی است، افزود: اگرچه باید بپذیریم که این توافق صد درصد خواسته های ما را بر آورده نخواهد کرد.



امام جمعه موقت کرمان گفت: باید از افراط و تفریط در مساله هسته ای پرهیز و در این زمینه مراقبت شود.

حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه کرمان به جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: برخی اینگونه تلقی می کنند که کس دیگری هیچ کاری نکرده و ما همه کارها را کردیم و برخی می گویند ما در این بخش ضرر کردیم.

وی ادامه داد: آنچه رهبری شفاف بیان می کنند در مورد این نوع رفتارها و گفتارها است و کاری نکنیم که جامعه را دو قطبی کند.



نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با انتقاد از موضعگیری منفی برخی از غربی ها نسبت به توافق هسته ای ایران و گروه1+5 که این توافق را بد توصیف کردند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود، از کسی اجازه نمی گیرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: توافق هسته ای موجی در جهان به راه انداخته و نظر بسیاری از دولت ها و ملت ها را به خود جلب کرده است.

وی با بیان اینکه ما در این مذاکرات فقط در باره مسائل هسته ای مذاکره کرده ایم خاطرنشان کرد: بعد از توافق هسته ای، برخی از غربی ها و متحدان آن ها مسائلی را مطرح کرده اند تا مانع اجرای توافق شوند.



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: چارچوب سیاست خارجی ما در قرآن کریم ترسیم شده و اساس آن حمایت از مطلومان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ادامه سیاست های بین المللی جمهوری اسلامی و لزوم استقلال سیاسی کشور افزود: حمایت از مظلوم و خضوع نکردن در برابر ظلم های استکبار جهانی جزو اصول دینی و اعتقادی ماست.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تأکید بر ادامه سیاست خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و ظلم ستیزی در واقع شیطنت های شیطان بزرگ را خنثی کرد.



نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تقدیر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: در مرحله اول، این مذاکرات برای ایران دستاوردهایی داشته است که جای تقدیر و قدردانی از تیم مذاکره کننده ایران دارد و نتایج کلی را باید در آینده به صورت کامل مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد.

به گفته وی، همه از جمله غربی ها باید بدانند توافق نهایی این مذاکرات، چه به تصویب برسد و چه نرسد ،ایران آن را به فال نیک خواهد گرفت.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فرامین رهبر معظم انقلاب باید در تمامی مراحل موضوع هسته ای فصل الخطاب مسوولان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: با توجه به نتیجه حاصل شده بین تیم مذاکره کننده کشورمان و شش قدرت جهانی، ضروری است همواره و در تمامی شرایط، سفارشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی تیم هسته ای کشورمان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پیروی از فرامین معظم له وظیفه تمامی مسوولان است و کسی حق تخطی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ندارد.



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیستند و مسوولان نظام در مذاکرات و مبادلات اقتصادی مراقب باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نمازعید فطر و دیدار اخیر با کارگزاران نظام افزود: جوهره وجودی استکبار جهانی دشمنی کردن با نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: اعتماد به دشمن، اعتماد به توفان و سراب است و به همین دلیل بصیرت سیاسی و کیاست مدیریتی اقتضا می کند، مسوولان مراقب باشند و اساس پیشرفت کشور را در اتکا به داشته های خودمان بدانند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تنها هدف استکبار جهانی مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج اسلام آمریکایی است.

حجت الاسلام علیجان دلدار در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و گروه وهابیت گفت: وهابیت یک گروه ساخته و پرداخته استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه باید سبک زندگی اسلامی سرلوحه تمام افراد جامعه قرار گیرد، اظهار کرد: باید به دو موضوع اسراف و تبذیر توجه ویژه ای داشته باشیم.



امام جمعه بجنورد گفت: تخریب، توحش و کشتن و با ذات وهابیون عجین است که آن را از بدو قدرت گرفتن خود در 93 سال پیش با تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در بقیع آغاز کردند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد، با اشاره به سوم مرداد، برابر با هشتم شوال، سالروز تخریب حرم امامان اطهار (ع) در سال 1344 هجری قمری، گفت: آنان امروز نیز در یمن دست به کشتار مسلمانان زده و به جنایات خود ادامه می دهند.

وی افزود: وهابیون سعودی که داعیه خادمی حرمین شریفین را دارند در سه ماه اخیر هزار و 500 مسجد را در یمن تخریب کرده و عده زیادی از انسان های بی دفاع از جمله زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون کشیده اند.



امام جمعه اهواز گفت: نماز جمعه در پیروزی های نظام به ویژه پیروزی های سیاسی نقش اساسی داشته است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، بر اهمیت این آیین عبادی سیاسی تاکید کرد و آن را دارای نقش اساسی در پیروزی های نظام به ویژه پیروزی های سیاسی دانست.


تعطیلی تمام کشتارگاه‌های سنتی دام گیلان

مدیرکل دامپزشکی گیلان از تعطیلی تمام کشتارگاه‌های سنتی دام در این استان خبر داد و گفت: کشتارهای دامی گیلان در سه کشتارگاه صنعتی رشت، لنگرود و تالش انجام می‌شود.
خبرگزاری فارس: تعطیلی تمام کشتارگاه‌های سنتی دام گیلان

سهراب عاقبتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش ساماندهی ذبح در مناطق ییلاقی این شهرستان را از اهداف سفر خود به تالش عنوان کرد.

وی با اشاره به تعطیلی تمام کشتارگاه‌های سنتی دام در گیلان افزود: گیلان نخستین استانی بود که تمام کشتارگاه‌های سنتی دام خود را تعطیل کرده است.

مدیرکل دامپزشکی گیلان از کشتار دام‌های این استان در سه کشتارگاه صنعتی رشت‌، لنگرود و تالش خبر داد و گفت: در گیلان هیچ کشتارگاه سنتی وجود ندارد و تمام کشتارهای دام به صورت کاملا بهداشتی ذبح می‌شوند.

وی سلامت و امنیت غذایی را از اهداف تعطیلی کشتارگاه‌های سنتی ذکر کرد و یادآور شد: ساماندهی کشتارگاه‌ها از دهه 70 کلید خورد و تاکنون موفق به جمع کردن تمام کشتارگاه‌های سنتی و غیرمجاز شدیم.

عاقبتی با اشاره به ذبح دام در مناطق ییلاقی خاطرنشان کرد: کشتارهایی که دور از چشم دامپزشکی انجام می‌شود سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد و می‌تواند موجب اشاعه بیماری‌های مشترک دام و انسان شود.

وی ساماندهی وضعیت کشتار در ییلاقات را از برنامه‌های دامپزشکی گیلان بیان کرد و یادآور شد: به نتیجه رساندن وضعیت ساماندهی کشتار دام در ییلاقات در دستور کار است.

مدیرکل دامپزشکی گیلان یکی از بیماری‌های مشترک دام و انسان را تب کریمه‌کنگو نامید و گفت: این بیماری می‌تواند از کشتار غیرمجاز شیوع یابد.

وی بازرسی پس از کشتار دام را از دیگر اقدام‌های دامپزشکی عنوان کرد و متذکر شد: پایش مستمر و افزایش پوشش واکسیناسیون علیه بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام و پیشگیری از وقوع بیماری‌ها در دستور کار است.


 مهاجم پیشین تیم فوتبال داماش گیلان به سپیدرود رشت پیوست

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه گفت : محمد دادرسی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان با مسوولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید .

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مهاجم 23 ساله قراردادی دو ساله با تیم فوتبال سپیدرود رشت منعقد کرد تا این تیم را در رقابت های لیگ دسته دوم کشور همراهی کند .

وی اظهار کرد : پیش از این نیز ، ابوذر رحیمی بازیکن فصل گذشته اتکای گلستان ، حامد حاجتی بازیکن فصل گذشته تیم راهیان کرمانشاه و سهیل حق شناس کاپیتان سابق سپیدرود با امضای قراردادی دو ساله به این تیم پیوستند .

وی ادامه داد : فرشاد اسماعیل زاده ، سید محمد حسینی ، میثم فردوسی ، سید هادی موسوی و میلاد پور محسن بازیکنان فصل گذشته سپیدرود نیز با این تیم به مدت دو سال دیگر قرارداد خود را تمدید کردند .

وی بیان کرد : سپیدرودی ها طی دو روز گذشته زیر نظر مربی بدنساز این تیم در تست پزشکی شرکت کردند تا با آمادگی کامل در تمرینات جدید این تیم حضور یابند .

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : خوشبختانه مسوولان این باشگاه تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدرت بیشتر در رقابت هال لیگ دسته دوم حضور یابد تا بتواند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را کسب کند .



منبع: تابناک
برچسب ها: اخبار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار