جانشین انتطامی شهرستان ملکشاهی از کشف یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پژو پارس سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان خبرداد .
کد خبر: ۶۵۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 21 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ صفر علی کرمی  گفت:با توجه به اخبار و اطلاعاتی مبنی براینکه اشخاصی با هویت معلوم در امر خرید و فروش خودروهای سرقتی فعالیت دارند و هم اکنون با خودرو های سرقتی بدون پلاک در سطح شهرستان تردد می کنند که مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات پس از پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی سرانجام موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان اصلی که در امر خرید و فروش و وارد کردن خودروهای سرقتی به شهرستان دخالت دارند شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت :پس از هماهنگی قضایی، ماموران به محل اختفای متهمان وارد شده که در بررسی بعمل آمده یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه پژو پارس سرقتی در ۲ آدرس مختلف کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان گفت: دستگیری عاملان خرید و فروش خودروهای سرقتی در دستور کار قرار دارد و خودروهای کشفیاتی نیز پس از مراحل قانونی تحویل مالکین قانونی می شوند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار