مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تمرینات تیم بومی و جوان والیبال شهرداری ارومیه با جدیت تمام زیر نظر کادر فنی برای حضوری شایسته در رقابت های لیگ برتر کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 16 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسن وقاری افزود: تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور در سال گذشته جواز حضور در لیگ برتر امسال را کسب و از چندین هفته قبل تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه هدایت این تیم را جاوید محسنی نیا یکی از مربیان موفق ارومیه ای بر عهده دارد، اضافه کرد: این مربی سال گذشته نیز هدایت تیم والیبال جوان ارومیه در لیگ دسته یک را بر عهده داشت و با مربیگری قابل قبول خود توانست سهمیه شهر ارومیه در لیگ برتر را به 2 تیم برساند.
وی ادامه داد: ترکیب اصلی این تیم را بازیکنان جوان بومی تشکیل می دهد ضمن اینکه از چندین بازیکن با سابقه بومی نیز در برخی پست ها استفاده شده است.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه بیان کرد: در حال حاضر این تیم تنها نماینده شهر ارومیه در رقابت های لیگ برتر ایران است و برخی خبرها حاکی از حضور یک تیم دیگر با نام 'دورناهای ارومیه' با حمایت بخش خصوصی به گوش می رسد ولی از حتمی شدن آن اطلاع دقیقی نیست.
وقاری گفت: شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 25 مربی بین المللی سهم چشمگیری در ترکیب تیم های ملی ایران دارد و حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر ایران به عنوان ویترین والیبال کشور مستلزم توجه بیشتر است.
به گزارش ایرنا والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند. 
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت ساسان خداپرست موفق به حضور در دیدارهای پلی آف نشد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.
امسال قرار بود باشگاه شهرداری ارومیه با 2 تیم در لیگ برتر ایران حضور داشته باشد که با تصمیم گیری در انحلال این باشگاه به دلیل مواجه شدن شهرداری ارومیه با مشکلات مالی و اقتصادی حضور یکی از این تیم ها مختومه شد.
انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در هاله ای از ابهام است و پرونده آن پس از مخالفت از سوی فرماندار ارومیه برای بررسی بیشتر به شورای حل اختلاف ارجاع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار