امام جمعه میاندوآب:
امام جمعه میاندوآب گفت:هیئت های مذهبی نباید سکولار باشند چون سکولار یعنی جدایی دین از سیاست و هیئتی که سکولار باشد و از سیاست خبری نداشته باشد مانند سیاهی لشکر دشمن و کسانی هستند که در مقابل اباعبدالله الحسین(ع) ایستادند.
کد خبر: ۶۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 14 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجت الاسلام حمید حسن‌زاده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه میاندوآب اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است، باید از ایجاد بن بست در کشور و هم در گفتن و در عمل خودداری کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات کشور قابل کتمان نیست افزود: مردم از وضعیت کنونی گله مند هستند اما این گلایه به این معنی نیست که در کشور به بن بست رسیده، بلکه این مشکلات را نیز با کمک خداوند حل می شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه وحدت و انسجام عامل موفقیت و گذر از مشکلات است، تصریح کرد: بی تردید راه علاج مشکلات، کمک فکری و عملی به یکدیگر بوده و باید دولت و ملت دست به دست هم داده و متحد باشند تا توطئه و فتنه دشمنان خنثی شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه هستند و در این راه انواع نقشه ها را پیاده می کنند، تصریح کرد: تنها راه خروج از مشکلات، اتحاد و انسجام زیر پرچم ولایت است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه فضای مجالس و مراسمات مذهبی تنها مجلس گریه نیست افزود: باید فضای هیئت مذهبی فضای منطقی، استدلالی و عاطفی باشد و کسی که در مراسم هیئت شرکت می کند باید معرفت کسب کرده و بداند که امام حسین(ع) و یارانش چرا شهید شدند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی گفت: هیئت های مذهبی نباید سکولار باشند چون سکولار یعنی جدایی دین از سیاست و هیئتی که سکولار باشد و از سیاست خبری نداشته باشد مانند سیاهی لشکر دشمن و کسانی که در مقابل اباعبدالله الحسین(ع) ایستادند و گفتند که ما کاری نکردیم و نظاره گر بودیم، عمل می کند.

حسن زاده گفت: بی شک اگر یک هیئت مذهبی بصیرت نداشته باشد، به هیچ دردی نمی خورد و بنابراین باید فضای هیئت علاوه بر اینکه مجلس عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش است، باید یک فضای کلاس دینی و بصیرت سیاسی نیز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار