گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی از برگزای مراسم شیرخوارگان حسینی در بیش از ۵۰ کانون استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 14 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی آذربایجان‌غربی بااشاره به برنامه‌های ماه محرم در کانون‌های مساجد، بیان کرد: مراسم "احلی من العسل" در بیش از ۱۰۰ کانون استان طی ایام محرم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش ویژه "سلام برمحرم" نیز ویژه مدیران و رابطین کانون‌های مساجد شهرستان میاندوآب در روز ۲۱ شهریور ماه نیز برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی خاطرنشان کرد: مراسم شیرخوراگان حسینی نیز همزمان با اولین جمعه ماه محرم ۲۳ شهریورماه در بیش از ۵۰ کانون استان در ۲۳ محرم در حال برگزاری است.

وی مراسم علم‌بندی و طشت‌گذاری که هرکدام به صورت جداگانه در بیش از ۱۰۰ کانون استان برگزار خواهد شد را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام محرم عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی یادآور شد: مراسم شبیه‌خوانی نیز در بیش از ۱۰۰ کانون استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه مدیران کانون‌های استان نیز با عنوان "سرّ نی" در ارومیه روز هفتم محرم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار