معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی از نصب چراغ‌های هشدار دهنده کف در ۸ دور برگردان محور ارومیه – مهاباد خبرداد.
کد خبر: ۶۵۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 13 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی گفت: برای آشکارسازی و معرف کردن جاده‌ها و نقاط حادثه خیز، چراغ‌های هشدار دهنده کف در ۸ دور برگردان محور ارومیه – مهاباد اجرا گردیده تا رانندگان هنگام رانندگی در شب با دیدن این چراغ‌ها با یادآوری نقاط دوربرگردان با احتیاط و سرعت مناسب حرکت کنند
بصیر صادق پور اهداف از اجرای این طرح را ازدیاد تصادف در محل‌های دوربرگردان عنوان کرد و افزود: برای این کار ۱۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و در سایر محور‌ها نیز به ترتیب با تامین اعتبارات و الویت اقدام خواهد شد.
صادق پور ادامه داد: در خصوص نقاط پر حادثه مقرر گردیده این نقاط به صورت الویت دار حذف گردد و برای تامین اعتبار حذف این نقاط ۵۰ درصد از اعتبارات استانی و ۵۰ درصد هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استفاده گردد.
وی یادآور شد: ۴۴ نقطه پر تصادف در سطح محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شده که مقرر است با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی (سازمان) و استانی در سال ۹۷ برای اصلاح اساسی آن‌ها تامین اعتبار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار