برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۵۰ نقطه آذربایجان غربی
کد خبر: ۶۵۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 13 September 2018

به گزارش تابناک اذربایجان غربی دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این مراسم امسال در بیش از ۵۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ امیر شجاع زاده دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) در اولین جمعه ماه محرم، سال گذشته در ۵۲ نقطه از استان برگزار شد که امسال در بیش از ۵۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: سال گذشته در مراسم دو ساعته شیرخوارگان حسینی ۸۵ هزار نفر در سطح استان شرکت کردند و ۱۵هزار دست لباس به همراه سربند یاصاحب الزمان در جمع شیرخوارگان توزیع شد که امسال نیز همچون سال گذشته ۱۵هزار دست لباس توزیع خواهد شد.

 

دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی ادامه داد: این مراسم در شهرستان ارومیه در ۲۶ نقطه، در شمال استان ۲۱ نقطه و در جنوب استان در ۱۰ نقطه برپا می شود.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته ۵ درمانگاه برای ویزیت رایگان نوزادان در ارومیه در نظر گرفته شد که امسال نیز همچون روال سال گذشته ادامه خواهد داشت.

 

شجاع زاده افزود: همایش شیرخوارگان حسینی راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ شهریورماه و همزمان با چهارمین روز از ماه محرم الحرام در آذربایجان غربی آغاز خواهد شد و برگزاری نمایشگاه عکس نیز از دیگر  برنامه های مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار