رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان گفت: در دو ساله گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان وام روستایی به تصویب رسیده و تاکنون یک هزار و 900 نفر از هزار میلیارد تومان وام استفاده کرده ان
کد خبر: ۶۵۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان نباید جای دولت را گرفته و وارد بخش‌های سرمایه‌گذاری دولتی شود اما در برخی اوقات، کمک کننده به دولت است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در روستاهای کشور پروژه های بسیاری اجرا شد اما سبب آبادانی متناسب با هزینه هایی که انجام شده بود نشد و در این رابطه، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند«انجام کارهای مربوط به محرومیت‌زدایی خوب است اما منطقه محروم را از هر نظر مثل اشتغال و مسائل اجتماعی و اقتصادی آباد کنید».

رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با تاکید بر اینکه باید مردم را توانمند کرد گفت: بی شک با پول نقد کشور آباد نمی‌شود بلکه در شرایطی این این امر حاصل می‌شود که مردم به صحنه اقتصادی آیند.

وی بیان کرد: بنابراین پول‌های نفتی کشور را آباد نکرده بلکه فکر و مغز مردم کشور را آباد می‌کند پس باید شرایطی را فراهم کرد تا مردم کار کنند و در این راستا، مقدمات فراهم کردن کار حداقل پنج ماه طول می‌کشد.

سعیدی‌کیا در ادامه تصریح کرد: در شهرستان چالدران برای تقویت کار کارآفرینان برای هر فرد وام 25 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در دو ساله گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان وام روستایی به تصویب رسیده و تاکنون یک هزار و 900 نفر از هزار میلیارد تومان وام استفاده کرده اند.

رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان بیان کرد: بی شک باید به مردم فرصت کار را فراهم کرد چون در آنها استعدادهای فوق العاده ای وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار