مدیر فرودگاه شهدای ایلام
ترمینال جدید فرودگاه ایلام با ظرفیت تقریبی 500 مسافر در روز با هدف تزانزیت و جابجایی مسافران در خطوط بین المللی ساخته می شود.
کد خبر: ۶۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 22 July 2015
مجتبی بیاتی گفت: این تعداد مسافر با 379 پرواز خطوط داخلی جابجا شدند ضمن اینکه در این مدت 186 هزار کیلوگرم بار همراه مسافر نیز جابجا شده است.

وی اظهار کرد: پروازهای این فرودگاه در تیرماه (ماه مبارک رمضان) کاهش یافت ولی پس از پایان ماه مبارک پروازهای این فرودگاه به روال گذشته بازگشت و هم اینک 32 پرواز در هفته انجام می شود.

بیاتی به وضعیت ساخت و توسعه فرودگاه اشاره کرد و افزود: کار اجرایی فاز اول توسعه ایی فرودگاه بمنظور بین المللی شدن بزودی تکمیل و عملیات اجرایی فاز دوم (تکمیلی) نیز با 100 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع شرکت فرودگاه های کشور و منابع استانی آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: ترمینال جدید فرودگاه ایلام با ظرفیت تقریبی 500 مسافر در روز با هدف تزانزیت و جابجایی مسافران در خطوط بین المللی ساخته می شود.

به گزارش ایرنا، روزانه چهار پرواز هوایی در مسیر تهران - ایلام و بالعکس 400 مسافر را جابجا می کنند.

وجود پایانه مسافری و تجاری در مرز بین المللی مهران و راه اندازی منطقه آزاد تجاری در این خروجی بین المللی در آینده نزدیک، ضرورت افزایش شمار پروازهای داخلی و برقراری پروازهای خارجی و به تبع ان ترمینال های مسافری در فرودگاه شهدای ایلام برای جابجایی مسافران و حمل کالاها را دو چندان کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار