آیت الله طباطبایی نژاد گفت: دشمن نقشه کشیده است تا به کشور ضربه بزند، مردم را ناامید کنند و مردم را به خیابان بیاورد و آشوب ایجاد کند. خیلی بد است که عده‌ای دستور کار دشمن را بدانند و آب در آسیاب دشمن بریزند.
کد خبر: ۶۳۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 04 August 2018
 


به گزارش جماران؛ امام جمعه اصفهان گفت: گرانی وجود دارد و برخی نسبت به مالیات‌ها اعتراض دارند؛ مردم در این موضوع حق دارند. اما راه افتادن در خیابان مبنایی ندارد. صدای خود را به چه کسی می‌خواهند برسانند؟ به مسئولان؟ مسئولان که خود این موضوعات را می‌دانند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان اظهار کرد: هفته پیش حرفی زدم که برخی درست گوش ندادند و بعد قضاوت کردند که فلانی طرفداری از سرمایه دار و خریداران سکه کرده است.

وی ادامه داد: تنها قصدم مساله طرح کردن بود و قصدی بر طرفداری از کسی نبوده است. قطعا تاکید داریم بر قوه قضاییه که کسانی که ضربه به مملکت زده اند، با سرعت بررسی و پیگیری شوند. بگذارید هر کسی کار خود را درست انجام دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دشمن نقشه کشیده است تا به کشور ضربه بزند، مردم را ناامید کنند و مردم را به خیابان بیاورد و آشوب ایجاد کند. خیلی بد است که عده‌ای دستور کار دشمن را بدانند و آب در آسیاب دشمن بریزند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: راه افتادن در خیابان‌ها درست نیست؛ مردم، بچه هایتان را نگذارید در خیابان‌ها راه بیفتند و اعتراض کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار