نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
اظهارات سردار سلیمانی در مقابل رجزخوانی رییس جمهور آمریکا نشان داد که تنها یک نیروی قدس برای به زانو درآوردن دشمن کافی است. این عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۳۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 28 July 2018

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: اظهارات سردار سلیمانی در مقابل رجزخوانی رییس جمهور آمریکا نشان داد که تنها یک نیروی قدس برای به زانو درآوردن دشمن کافی است. این عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی، افزود: قطعا اگر آمریکا خواهان آغاز جنگ باشد دیگر پایان جنگ با جبهه مقاومت بوده و ترسیم پیروز جنگ با ما است.

امام جمعه ارومیه در ادامه تاکید کرد: انسجام داخلی میان مردم و مسئولان امری است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و همراهی مسئولان در بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی مورد توجه قرار گیرد.

وی، استخراج نتایج عملی برای بالا بردن توانمندی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را اصلی ترین خواسته رهبری از مسئولان برشمرد و گفت: در سطح استانی هم باید مسئولان در این زمینه توجه ویژه و جدی داشته باشند.

امام جمعه ارومیه، اضافه کرد: سرفرازی و اقتدار مردم ایران با تحمل مشکلات پیشین رقم خورده و امروز با الهام از سابقه تاریخی خود نسبت به ایستادگی در برابر مشکلات اقدام می‌کنند.

وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارکنان وزارت خارجه، عنوان کرد: تاکید رهبری بر بی نتیجه بودن مذاکرات و وعده‌های امریکا امری است که همیشه بیان شده و امروز هم شاهد این مورد هستیم.

حجت الاسلام قریشی با قدردانی از مواضع ریاست جمهوری در برابر ترامپ، ایستادگی در برابر دشمن را رمز موفقیت مردم ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: هر اندازه مذاکره و توافق‌نامه داشته باشیم بازهم دشمن همان دشمن است و مواضع رییس جمهور هم به خوبی نشان داد که ما در برابر دشمن یکدل و همصدا هستیم.

حجت الاسلام قریشی، تاکید کرد: بر اساس آیات قرآنی باید بدانیم که در برابر جبهه باطل ایستادگی پاسخ می‌دهد و در هر شرایطی باید آماده این مقابله و ایستادگی باشیم.

وی، با اشاره به انصراف الهه قهرمانی از رقابت‌های بین‌المللی شمشیربازی، بیان داشت: انصراف این شمشیرباز ارومیه‌ای از رقابت‌های بین‌المللی بخاطر عدم مواجهه با رژیم صهیونیستی جای تبریک و تقدیر دارد که چنین تصمیم عظیمی گرفته است.
امام جمعه ارومیه، ادامه داد: چنین ورزشکارانی مایه مباهات و بزرگی ملت هستند.

امام جمعه ارومیه فشارهای اقتصادی را عاملی برای خالص سازی مومنان از سوی خداوند عنوان کرد و گفت: خداوند برای تشخیص مومن از غیرمومن روزهای سخت را نازل می‌کند و افرادی که در چنین شرایطی بر اساس مبانی الهی ایستادگی کرده و سربلند باشند مومن واقعی هستند.

حجت الاسلام قریشی، ابراز داشت: این پیام موکد خداوند است که در برابر کافران و دشمنان باید ایستادگی کنیم و مشکلات را مغلوب سازیم.

وی با انتقاد از بداخلاقی در برخی از رسانه‌ ها تصریح کرد: انصاف در عمل بخصوص در رسانه ها باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام قریشی گفت: وقتی رسانه‌ها با نیش و کنایه نقد غیرمنطقی می‌کنند، انتظار داریم که مسئولان چه برخوردی کنند؟ در تمام رفتارهای اداری و عملکرد انصاف را مدنظر قرار دهیم و در برابر قلممان مقاوم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار