کد خبر: ۶۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 28 July 2018

دیروز سردار سلیمانی بار دیگر خروشید و با سخنان ارزشمندش ، لرزه بر دهان یاوه گویان آمریکا زد.وقتی سردار سخن می گوید، از روی هوای نفس نیست، از روی آگاهی و شجاعت است. می داند چه می گوید و از روی شناخت طرف مقابل حرف می زند.همین سردار بود که داعش را از مرزهای ایران دور کرد و به عقب راند و درنهایت شکستش داد.امروز ایرانی به وجود سردار و سردارانی همچون او که پاسدار مرزها و ناموس ایرانی و مسلمانان شده ،  افتخار می کند.

سردار سلیمانی نماد صلح طلبی است چرا که برای رسیدن به صلح ، چاره-ی جز دفاع جانانه در برابر جنگ طلبان نیست .
  در کنار سردار سلیمانی، البته دکتر ظریف را هم داریم که با دیپلماسی قوی توانست برجام را به سرانجام برساند و باید قدردان او هم بود. هرچند ترامپ با پاره کردن برجام خواست آن را از حیز انتفاع ساقط کند، ولی باز همین دکتر ظریف و تیم وی هست که از یک طرف دارد با اروپایی ها مذاکره میکند برای حفظ برجام و از طرف دیگر با شکایت کردن به دادگاه بین المللی لاهه بر علیه آمریکا میخواهد بر علیه اقدام ترامپ ، گام بردارد. 
 متعجبم از برخی افراد که از نخبه کشی گلایه دارند و در عین حال نخبه بزرگ نظامی و علمی کشور همچون سلیمانی  و نخبه بزرگ دیپلماسی همچون دکتر ظریف را تخریب می نمایند. البته از  افراد بزدل و ترسو چیزی جز این نمی توان انتظار داشت.
با صدای بلند می گویم : ما ملت ایران به وجود سردار قاسم سلیمانی افتخار کرده ایم و افتخار می کنیم . 

نکته دیگری که  باید به آن هم اشاره کرد موضوع اقتصاد کشور و ملت هست. متاسفانه دزدی های برخی از افراد در درون دستگاههای دولتی، ملت را بدجوری نسبت به برخی از مدیران دولت و حکومت بی اعتماد کرده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار