سیاست جوانگرایى همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه پس از سیر مراحل قانونى و با ابلاغ ریاست محترم جمهورى مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 28 July 2018

 سخنگوی وزارت کشور گفت: مصوبه ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان پس ازسیر مراحل قانونى در وزارت کشور اجرایى مى‌شود.

به گزارش تسنیم،‌ سید سلمان سامانى سخنگوى وزارت کشور با تاکید بر تحقق سیاست جوانگرایى دولت در وزارت کشور، از کاهش میانگین سنى استانداران و فرمانداران در دولت دوازدهم خبر داد و اظهارداشت: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهورى و ضرورت جوانتر شدن بدنه مدیریت کشور، در یکسال گذشته، کاهش میانگین سنى مدیران یکى از رویکردهاى وزارت کشور در انتصابات بوده است به نحوى که با تغییر مدیریت 207 فرماندارى در سراسر کشور شاهد حضور بیشتر جوانان در جایگاه مدیریت عالى دولت در شهرستانها بوده‌ایم.

وى با استقبال از مصوبه جدید مجلس در خصوص منع بکارگیرى بازنشستگان افزود: سیاست جوانگرایى همواره مورد تاکید وزیر کشور بوده است و این مصوبه پس از سیر مراحل قانونى و با ابلاغ ریاست محترم جمهورى مانند سایر قوانین، در وزارت کشور اجرا خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگى استانها آرمانگرایى واقع بینانه را از مهمترین خصوصیات مدیران جوان کشور دانست و تصریح کرد: کشور ما هیچگاه از اعتماد به جوانان متضرر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار