تلاش های بسیار تیم مذاکره کننده هسته ای
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با قدردانی از تیم مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان گفت: انصافا این تیم تلاش بسیاری داشتند و مقام معظم رهبری نیز آنها را مجاهد خواندند.
کد خبر: ۶۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 17 July 2015
تابناک استان آذربایجان غربی به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: با وجود رسیدن به توافق در این مذاکرات، مردم نباید خود را گم کنند که این امر می تواند زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کند.

وی اظهار کرد: شادی بیش از حد، این مسئله را به دشمنان القاء می کند که تحریم ها بسیار سخت بوده و مردم ایران به این توافق نیاز داشتند.

وی در ادامه سخنانش؛ با اشاره به دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: منویات معظم له در این دیدار در خصوص ملزومات دانشگاهی باید سرلوحه فعالیت های فعالان این عرصه از جمله اساتید، مسوولان و دانشجویان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: بالا بردن رشد علمی کشور، دوری از محرمات و گناه، ارتقای معنوی فضای دانشجویی و دانشگاهی، توجه به نماز اول وقت، آرمانخواهی و بهبود سبک زندگی از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار بود که باید مورد توجه جدی مسوولان، اساتید و دانشجویان قرار گیرد و این منویات بارها باید مطالعه شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی افراد در خصوص اجرای کنسرت در دانشگاه ها اضافه کرد: دانشگاه محل علم و پژوهش است و جای موسیقی نیست.

وی اظهار کرد: با این نوع اقدامات، احتمال دارد در آینده نزدیک برخی ها به فکر اجرای کنسرت در مساجد و مصلاها نیز بیفتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد : رواج کنسرت در دانشگاه ها خیانت است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اضافه کرد: امروز، آخرین روز ماه مبارک رمضان، ماه تقوا، مغفرت، رحمت و احسان است و امیدواریم مردم کشورمان از تمامی ساعات آن بیشترین بهره را برده باشند.

وی ادامه داد: مبلغ زکات فطریه در استان، 51 هزار ریال برای هر نفر است که در روز عید فطر باید پرداخت شود.

وی با اشاره به 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب گفت: والدین در عفت و حجاب فرزندان خود مسوول هستند و باید مراقب این امر باشند.

در آخرین نماز جمعه ارومیه در ماه مبارک رمضان امسال، خیل عظیمی از نمازگزاران روزه دار حضور داشتند.ک/2
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار