مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز با حضور در میز خدمت استانداری از نزدیک پاسخگوی مراجعه کنندگان بود .

میز خدمت واحد هماهنگ کننده ای است که در دستگاه های اجرایی دارای ارباب رجوع در طبقه همکف ساختمان مستقر می شود و یکی از معاونان یا مدیران دستگاه که اختیارات لازم را دارد در این محل مستقر می شود و مراجعه کنندگان بدون حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نیاز خود را تنها از طریق این میز دریافت می کنند.
ارایه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط ، دریافت مدارک و درخواست های مراجعان و انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان از وظایف این میز است.
در صورتی که انجام کار ارباب رجوع در اولین زمان مراجعه امکان پذیر نباشد، مدیر و کارکنان حاضر در میز خدمت تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان را تعیین می کنند.
دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعه کننده، هدایت ارباب رجوع به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری و پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط نیز از دیگر وظایف این میز است.
آن دسته از خدمات دستگاه های اجرایی که قابل عرضه در دفاتر پیشخوان خدمات شهری و روستایی نیست از طریق میز خدمت دستگاه مربوط ارایه می شود.