به گزارش تابناک آذربایجان غربی  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه یکشنبه در آیین عزاداری شهادت امام صادق (ع) افزود: مبنای نهضت علمی امام صادق (ع) حرکت در مسیر عبودیت و کمال و پرهیز از نفاق در بین مسلمانان است.

وی ادامه داد: آن امام معصوم توانست با تربیت بیش از چهار هزار شاگرد در علوم مختلف و هدایت آنان به مناطق مختلف احکام دین را حفظ و توسعه دهد.

وی افزود: امام صادق تاکید داشتند که مومنان باید از نفاق و ظلم و زورگویی در بین خود پرهیز کنند زیرا این امر موجب حفظ اتحاد و انسجام مسلمانان می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: هدف دشمنان خدشه دار کردن اتحاد و ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است و مردم و مسوولان باید حفظ انسجام ملی را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: دشمنان این مردم و نظام قصد دارند با افزایش فشارهای اقتصادی، اتحاد مردم و مسوولان را از بین ببرند و از این طریق به نظام اسلام ضربه بزنند ولی این مردم باید هوشیار باشند و دست افراد فرصت طلب را از کشور قطع کنند.

وی افزود: الگوپذیری از سبک زندگی امام صادق(ع) موجب رستگاری و سعادتمندی بشر می شود و مردم باید تلاش راه آن امام صدیق را ادامه دهند.

شایان ذکر است، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام /*