مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر کاهش حداقل 10 درصد برق مصرفي ادارات دولتي تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 30 June 2018

 

تابناک آذربایجان غربی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر کاهش حداقل ۱۰ درصد برق مصرفی ادارات دولتی تاکید کرد.

اکبر حسن بکلو با اعلام اینکه ادارات دولتی موظفند در ساعات اوج بار ترجیحا از ساعت ۱۲ الی ۱۶ حداقل ۱۰ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند، ابراز داشت : ۸ درصد مصرف برق متعلق به مشترکین اداری است لذا به منظور تحقق سهمیه کاهش پیک، مشترکین اداری دیماندی به طور متوسط ۱۶ درصد و کل مشترکین اداری نیز بطور متوسط ۱۰ درصد از توان را کاهش دهند .

وی ادامه داد : مطابق دستورالعمل‌های شرکت توانیر مشترکین اداری دیماندی در صورت عقد تفاهم نامه همکاری در طرح های پاسخگویی بار با این شرکت و کاهش حداقل ۱۰ درصد دیماند مصرفی در ساعات اوج بار نسبت به ۴ ساعت قبل، می توانند از پاداش همکاری استفاده نمایند .

حسن بکلو در ادامه به ارائه توصیه هایی در این خصوص پرداخت و افزود : در راستای مدیریت مصرف، روشنایی نصف لامپ‌های موجود در ساختمان‌های اداری مخصوصاً در ساعات اوج بار خاموش شود و یا از سرپیچ چراغ شل گردد همچنین سیستم سرمایشی در ساعات اوج بار روز خاموش شود و یا با حداقل مصرف به کار گرفته شوند.

وی با تاکید به بکارگیری کلیه مولدهای برق اضطراری ادارات به نحو مطلوب در ساعات اوج بار، از مسئولین ادارات استان خواست ضمن تعویض و تبدیل تمامی لامپهای موجود پرمصرف و نیمه سوخته با لامپهای ال ای دی و پربازده، جهت کاهش مصرف برق سالن های همایش، جلسات و همایش های اداری را قبل از ساعت ۱۱ برگزار نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار