امام جمعه نقده
امام جمعه نقده گفت: مردم همیشه پا در رکاب رهبر معظم انقلاب می‌مانند.
کد خبر: ۶۱۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 05 June 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار نقده بعد از ۲۹ سال از رحلت جانسوز امام راحل چنان عشق و علاقه نشان دادند که گویا امام تازه از بین ما رفته است.

وی با اشاره به تفکر و اندیشه‌های امام افزود: امام خمینی عشق و وفا، استقامت و پایداری، شجاعت و شهامت را برای ما معنا کرد تا شناخت واقعی به او نداشته باشیم قطعا عشق و محبت نخواهیم داشت تا محبت نباشد پیروی نمی‌شود پس امام را باید بخوبی باید شناخت.

ابراهیمی با بیان اینکه امام خمینی دانش آموخته مکتب علوی است،‌ ادامه داد: امام خمینی  به دنبال اقتصاد به همراه عدالت بودند نه اقتصاد وابسته به سرمایه‌داری نه سرمایه داری بی‌درد و مرفه نه سرمایه گذاری در بانک‌ها،  بلکه امام خمینی به دنبال معیشت مردم یعنی ریشه کن کردن بیکاری به داد مظلوم و مردم رسیدن بودند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه پا در رکاب رهبر معظم انقلاب و عاشق ایشان بودند سالیان سال است که دشمنان منافقان،‌کوردلان و چشم به خارج دوختگان می‌خواهند مکتب و راه امام خمینی را از ما بگیرند ‌اما هیچ وقت نخواهند توانست به آرزو خود برسند.

امام جمعه نقده ادامه داد: امروز علی زمان می‌خواهد همچنان که در آن زمان کنار پیامبر(ص) حضرت علی (ع) بود و تمام خطرات را به جان می‌خرید و نمی‌گذاشت بر او صدمه و آسیبی برسد امروز هم اشداء علی الکفار می‌خواهد تا در مقابل دشمنان داخلی و خارجی سرسخت بایستد.

ابراهیمی با مروری بر وصیت نامه امام راحل به فرمایشات ایشان اشاره کرد، گفت: امام ملت ایران را از ملت زمان پیامبر والاتر و بالاتر می‌دانست ملتی که در کنار امام حسین بودند اما او را تنها گذاشتند تشنه خون او بودند اما ملت ایران با یک پیام امام پیر و جوان مثل سیل روانه جبهه‌ها شدند.

وی با تأسف به برخی افراد که به سیاست‌های خارج چشم دوختند و می‌گویند اگر به نوشته های یونسکو عمل نکنیم منزوی خواهیم شد، خاطرنشان کرد: قرآن کتاب زندگی و کتاب شفا و اقتصاد و فرهنگ و تمام مسائل بشر است مسیر قرآن انسان را به کمال می‌رساند.

وی با بیان اینکه شعار دائمی رهبر کبیر انقلاب اسلامی«نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی»بود، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران یعنی عشق به مردم با تکیه به خدا؛  پس تا زمانی که به سفارش‌ها و آرمان‌های امام خمینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش ندادیم قطعا پیشرفت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هرکسی با خدا باشدجاودانه است، بیان کرد: راه امام راه ناب محمدی بود راه خدا بود امام عاشق خدا بود تفکر و نگرش امام در وجود رهبر معظم انقلاب متجلی شده و هر روز رو به رشد است و رهبری ایشان در حال فرا گرفتن تمام جهان است.

امام جمعه نقده با بیان اینکه امروز یکی از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری روز قدس است، یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی به قدس دیوار فلزی کشیده به خیال خود از برخورد تیرها جلوگیری کند اما نمی‌داند که تیرهای خداوند تیرهای معنوی است امسال روز قدس با عظمت خواهد بود ما پیروز میدان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار