به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح روزیکشنبه  جانشین رییس شورای هماهننگی مدیریت بحران آذربایجان غربی و معاون هماهنگی امورعمرانی با حضور در روستای پسوه پیرانشهر ضمن شرکت در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان از عملیات امداد و نجات خانواده های سیل زده بازدید و ضمن دلجویی ازخانواده های سیل زده بر سرعت دهی به مراحل امداد و بازسازی خانه های آسیب دیده تاکید کرد.
تقی کهوریان همچنین با حضور در محل خانه تخریب شده چوپان روستا که شب گذشته با مشاهده جاری شدن سیلاب در دامنه کوه، روستائیان را مطلع و موجب نجات جان روستائیان شده بود از اقدام این روستایی تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداردر جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان پیرانشهر که با حضورفرمانداران پیرانشهر و مدیران کل دفاتر مدیریت بحران ، روستایی و شهری استانداری و مدیرجمعیت هلال احمر استان به همراه معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب منطقه ای استان و فرمانده هان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد از تلاش های به موقع گروههای امدادی تقدیر و بر سرعت دهی به روند بازسازی خانه های آسیب دیده تاکید کرد.

در سیلاب شب گذشته در پسوه پیرانشهر که به گزارش کارشناسان آب منطقه ای دو برابر حجم سیلاب با دوره بازگشت  25 ساله بود متاسفانه یک کودک خردسال جان باخته و به بیش از 100 خانه روستایی و زمینهای کشاورزی منطقه خسارت وارد شده است که میزان خسارتهای وارده توسط تیم های ارزیاب در حال بررسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه از میزان خسارت های سیلاب به روستای کولیچ در شهرستان پیرانشهر نیز بازدید کرد.