نتانیاهو مدعی شد ایران طی ماه‌های اخیر تسلیحات پیشرفته به سوریه انتقال داده تا به رژیم صهیونیستی حمله کند.
کد خبر: ۶۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 07 May 2018
 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم به دنبال تقابل با ایران نیست اما اگر چنین چیزی نیاز باشد، اکنون بهتر از آینده است.

به گزارش فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد «ما مصمم هستیم از تعدی ایران در سوریه جلوگیری کنیم».

به نوشته هاآرتص، نتانیاهو مدعی شد ایران طی ماه‌های اخیر تسلیحات پیشرفته به سوریه انتقال داده تا به رژیم صهیونیستی حمله کند.

وی مدعی شد «در ماه‌های اخیر سپاه پاسداران ایران، تسلیحات پیشرفته‌ای را به سوریه منتقل کرده است تا در میدان جنگ و در جبهه خانگی به ما حمله کنند، [این تسلیحات] شامل پهپادهای تسلیح‌شده، موشک‌های زمین به زمین و آتشبارهای ایرانی ضدهوایی است که می‌تواند جت‌های نیروی هوایی ما را تهدید کند».

نتانیاهو همچنین ادعا کرد که رژیم تحت امرش نمی‌خواهد با ایران مقابله کند اما اگر نیاز باشد، اکنون بهتر از آینده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود، دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه آینده در رابطه با تلاش‌های ایران برای تعدی در سوریه، حائز اهمیت است.

وی افزود، دیدار با رئیس جمهور روسیه همیشه برای امنیت رژیم صهیونیستی و برای همکاری میان وزارت جنگ این رژیم و ارتش روسیه اهمیت دارد.

امروز قرار است نتانیاهو در یک کنفرانس خبری درباره آنچه وی آرشیو هسته‌ای ایران نامیده، صحبت کند. هفته گذشته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شده بود که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را، تشدید کرده است.

وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب تهران منتقل کرده است.

نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی دیگر مملو از سی‌دی را نشان داد و مدعی شد که ۵۵ هزار صفحه و ۱۸۳ سی‌دی مدرک مستدل از تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعه جهانی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گذاشته است.

این ادعاها در حالی مطرح شد که بارها بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پایبندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌ هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود و با حمایت‌های آمریکا از هر گونه نظارت بر برنامه تسلیحات هسته‌ای خود طفره رفته است. برخی برآوردها حاکی است رژیم صهیونیستی در حال حاضر بین ۷۵ تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار