کد خبر: ۵۸۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 28 March 2018
 
تیم ایران در سومین دیدار تدارکاتی عیدانه خود مقابل تیم ملی الجزایر 2-1 به پیروزی رسید و گل های ایران را سردار آزمون و مهدی طارمی به ثمر رساندند. هرچند تک گل ایران روی اشتباه بیرانوند به ثمر رسید اما ضعف دفاعی ایران در این بازی بیرانوند را به ستاره تبدیل کرده بود و او یک دقیقه قبل از 2-0 شدن بازی موفق شد تک به تک بسیار خوبی را از بازیکنان الجزایر بگیرد. بیرانوند در دقایق دیگر بازی هم نمایش خوبی داد و یکی از بهترین های ایران بود.
 

تیم ملی ایران موفق شد تیم قدرتمند الجزایر را شکست دهد. 

به گزارش عصرایران ، تیم ایران در سومین دیدار تدارکاتی عیدانه خود مقابل تیم ملی الجزایر 2-1 به پیروزی رسید و گل های ایران را سردار آزمون و مهدی طارمی به ثمر رساندند. 

هرچند تک گل ایران روی اشتباه بیرانوند به ثمر رسید اما ضعف دفاعی ایران در این بازی بیرانوند را به ستاره تبدیل کرده بود و او یک دقیقه قبل از 2-0 شدن بازی موفق شد تک به تک بسیار خوبی را از بازیکنان الجزایر بگیرد. بیرانوند در دقایق دیگر بازی هم نمایش خوبی داد و یکی از بهترین های ایران بود.

ملی پوشان ایران از همان لحظات ابتدایی نمایش هجومی دردستور کار قرار دادند و پس از سه حمله نسبتا جدی در 10 دقیقه ابتدایی در نهایت توانستند روی سانتر جهانبخش از جناح راست زمین و ضربه سر تمام کننده آزمون گل اول را بزنند؛ پس از آن باز هم شاگردان کی‌روش دو فرصت گلزنی به وجود آوردند ولی مراکش هم در دقیقه 18 یک موقعیت تک به تک خوب از دست داد که همین توپ در ضد حمله تبدیل به دومین گل ایران توسط مهدی طارمی شد؛ در ادامه دو تیم نمایش متعادلی تا پیش از پایان نیمه اول داشتند و پایاپای کارشان را دنبال می‌کردند که ایران با گردش توپ در میانه زمین به دنبال حفظ دو گل و الجزایر با نفوذ از کناره‌ها در تلاش برای گلزنی بود ولی در نهایت قرمزپوشان ایران با برتری 2 بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ایران حمله چندانی نداشت و روی شوت‌های از راه دور شانس خود را گلزنی امتحان می‌کرد، اما الجزایر بیشتر برنامه‌اش را روی ارسال از جناحین گذاشته بود که با استمرار روی این تاکتیک نتیجه هم گرفت و موفق شد در دقیقه 56 روی سانتر از ضربه آزاد و ضربه سر فاروق شافعی به گل اول برسد؛ بعد از این گل، ایران تا پایان مسابقه تنها یک بار با ضربه سر قدوس دروازه الجزایر را تهدید کرد و کار خاصی بجز دفاع از زمین خودی انجام نداد تا بتواند برتری را از آن خود کند ولی الجزایر با تعویض‌هایی که ماجر انجام داد و البته از قدرت تهاجمی‌اش کم کرد، حملات متعدد اما نه چندان جدی به وجود آورد تا در نهایت ملی پوشان ایران با مدیریت بازی بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار