کد خبر: ۵۷۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 11 March 2018
 

تصویری دلخراش و نگران کننده در فضای مجازی منتشر شد تا خبری جنجالی‌تر همراه آن دست به دست شود، تصویری از تعداد زیادی دست بریده انسان که هنوز هیچ کس نمی‌داند از کجا و چطور میان برف‌ها قرار گرفته است. قطع دست

خبرگزاری‌های محلی خاباروفسک روسیه از کشف کیسه‌ای پر از دست‌های بریده انسان خبر داد، دست‌هایی که مشخص نیست متعلق به کیست. طبق گزارشات این کیسه داخل رودخانه‌ای یخ زده در منطقه‌ی شرق سیبری و نزدیک چین کشف شده است.

کشف جنجالی ۵۴ دست قطع شده انسان میان برف+تصاویر

از قرار معلوم یک دست‌های قطع شده که داخل کیسه نبود و جایی دورتر از محل کشف کیسه مربوط کشف شده است ۱۸ مایل با فاصله در منطقه‌ی سردسیر افتاده بود که توسط یکی از مردم محلی دیده شد و بعد از آن کیسه‌ی اصلی در محل اعلام شده کشف شد.

کشف جنجالی ۵۴ دست قطع شده انسان میان برف+تصاویر

هنوز هیچ نظر قطعی و یا خبری مبنی بر ماجرای این دست‌ها منتشر نشده است، اما برخی در این مورد نظرات مختلفی دارند؛ به عقیده‌ی عده‌ای این دست‌ها دستان بریده شده‌ی سارقان هستند که برای اجرای حکم و مجازات آن‌ها برای دزدی قطع شده اند و به عقیده‌ی برخی دیگر این دست‌ها توسط قاچاقچیان جسد به طرز بیرحمانه‌ای قطع شده است. پلیس محلی تمام مناطق اطراف را بررسی کرده است، اما هنوز به موردی مشکوک و مربوط به این ماجرا نرسیده است.

نمناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار