رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ پنج هزار دلاری جام صلح و دوستی در آبان ماه سال آینده در صورت تامین بودجه در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 04 March 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلمان فرضعلی‌پور با اشاره به استخدام سرمربی سابق تیم ملی در هیئت اسکواش استان اظهار کرد:"مجید روحانی"به مدت چهار سال با این هیئت قرارداد بسته و در سطح پایه و بزرگسالان به همکاری خواهد پرداخت که این خود نوید روزهای خوش برای ورزش اسکواش استان را می‌دهد چون بسیاری از ملی‌پوشان کشورمان شاگرد روحانی بوده‌اند.

وی از میزبانی شهرستان میاندوآب در جام"نشنال کلوز"خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در رنکینگ جهانی ثبت شده و در مرداد ماه و با عنوان جام شهید باکری در میاندوآب برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ پنج هزار دلاری جام صلح و دوستی در آبان ماه سال آینده در صورت تامین بودجه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کشورهای صاحب اسکواش همانند عراق، مالزی، پاکستان، هندوستان، انگلستان و مصر در این مسابقات حضور می‌یابند.

فرضعلی‌پور با اشاره به وضعیت مطلوب هیئت اسکواش استان در سطح کشور اظهار کرد: علاوه بر آن، خوشبختانه خانه استاندارد اسکواش در ارومیه وجود داشته که برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی بسیار مطلوب است.

وی افزود: به لحاظ عملکرد مطلوب هیئت اسکواش استان، مقرر شده که در 17 اسفند ماه در مجمع فدراسیون اسکواش کشورمان، رئیس این هیئت از وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیر دریافت کند.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرهای ارومیه، میاندوآب، اشنویه، پیرانشهر و خوی، هیئت اسکواش فعال است تصریح کرد: به زودی نیز هیئت سلماس و مهاباد نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: اواخر تیر ماه سال آینده نیز لیگ بانوان و آقایان اسکواش استان برگزار می‌شود.

فرضعلی‌پور با اشاره به اینکه تیم اسکواش استان در رده‌های پایه تیم ملی، بازیکن دارد بیان کرد: در این رابطه بازیکنان نونهال در رده سنی 9، 11 و 13 سال در تیم ملی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار