مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: پس از بازرسی‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی دستمال کاغذی با نشان جعلی استاندارد در آذربایجان غربی امحا شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 03 March 2018

به گزارش تابناك آذربایجان غربی منصور جلایر امروز، از امحای دستمال کاغذی با نشان جعلی استاندارد در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای نظارت بر واحد‌های تولیدی و مراکز عرضه و توزیع پس از شناسایی محصولات یک واحد تولیدی دستمال کاغذی که با مشخصات غیرواقع و با علامت جعلی استاندارد اقدام به تولید کرده بود امحا شد.

وی همچنین اعلام کرد: لازم به ذکر است که واحد تولیدی خوی ترمه با نام تجاری اولدوز اقدام به تولید و بسته بندی انواع دستمال کاغذی و برخی اقلام بهداشتی با مشخصات جعلی و بدون پروانه بهداشتی می‌کرد که تخلف این واحد تولیدی کشف شد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: بازرسان این اداره کل پس از بازرسی‌های منظم خود، این واحد تولیدی را که در خوی مشغول به فعالیت بودند به دلیل جعل نشان استاندارد، توقیف و عرضه‌کننده متخلف را به دادگاه معرفی کردند.

جلایر بیان کرد: پس از ارجاع موضوع به دادگاه، دستور امحا توسط سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان خوی صادر و محصولات تولید شده این واحد به تعداد 478 جعبه خرد و امحا شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار