شهریاری : همچنین اوایل سال آینده یک هیات از آذربایجان غربی به آلمان و چند کشور اروپایی می رود و از همکاری واحدهای نمونه صادراتی در این زمینه استقبال می شود.
کد خبر: ۵۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 24 February 2018

استاندار آذربایجان غربی گفت: در نیمه دوم اسفند ماه استاندار ‘اربیل’ اقلیم کردستان عراق به همراه استاندار ‘موصل’ عراق و هیات همراه به آذربایجان غربی سفر می کنند.

محمد مهدی شهریاری در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و تولیدکنندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه توسعه کشور در گرو حل مشکلات سیاسی است، افزود: مشکلات موجود در جامعه اقتصادی و فرهنگی نیست بلکه سیاسی است و حل مشکلات با دیگر کشورها به توسعه همه جانبه منجر می شود.

وی اضافه کرد: استفاده از سیستم های بانکی در توسعه صادرات قابل مدیریت بوده و رفع مشکلات در این زمینه ممکن است اما نخست باید به فکر حل مشکلاتمان با کشورهای دیگر باشیم.

وی اعلام کرد: در نیمه دوم اسفند ماه استاندار ‘اربیل’ به همراه استاندار ‘موصل’ عراق به همراه هیاتی به آذربایجان غربی می آیند که این بهترین فرصت برای تقویت ارتباط و افزایش صادرات به این کشورهاست‌.

شهریاری افزود: همچنین اوایل سال آینده یک هیات از آذربایجان غربی به آلمان و چند کشور اروپایی می رود و از همکاری واحدهای نمونه صادراتی در این زمینه استقبال می شود.

وی تاکید کرد: واحدهای نمونه صادرکننده برای دستیابی به موفقیت در بازارهای بین المللی باید با نوآوری، تنوع دهی به محصولات و استفاده از تکنولوژی های جدید با همتایان خود به رقابت بپردازند.

آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و تولیدکنندگان آذربایجان غربی امروز/پنجشنبه/ در اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد و طی این مراسم 19 صادرکننده در سال جاری برگزیده استانی شده و سه صادر کننده نیز در این سال شایسته تقدیر شناخته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار