مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خاستگاه تمام فعالیت‌های زنان از عمق خانواده جاری شده و نیازمند ورود مدیر به حوزه زنان و خانواده هستیم.
کد خبر: ۵۶۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 21 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، شهلا تاجفر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: زنان از بنیان‌های اصلی تشکیل خانواده بوده و نیازمند تلفیق جایگاه زن و خانواده در جامعه اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: زنان در تحولات تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته و نقش اساسی زنان در تبیین اهداف انقلاب غیر قابل انکار است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم توجه مدیران به حوزه بانوان، تصریح کرد: موضوع نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی قابل تحقیق بوده و در تحقیق و پردازش در حوزه زنان، به جایگاه و ظرفیت حضور زنان در جامعه، استفاده از جایگاه زنان در راستای تعالی جامعه اسلامی و بشریت و دفاع از جایگاه زنان در جامعه توجه بیشتری شود.

وی افزود: بی تردید باید از زنانی که در 40 سال اخیر در تداوم و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده‌اند، به‌عنوان اسوه‌های مقاومت تقدیر شوند.

تاجفر بیان کرد: امروزه امنیت، آگاهی و آسایش حوزه‌های مورد نیاز زنان بوده و مدیران و مسئولان در راستای احقاق حقوق بانوان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به سیاستهای اجرایی امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: امور زنان و استانداری در راستای ارج نهادن به جایگاه بانوان استان برنامه‌های متنوع در نظر گرفته که آشنا کردن و تبیین جایگاه و منزلت زنان به‌عنوان یک مادر اسوه و نمونه در جامعه، از از مهم‌ترین این سیاست‌ها است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: به منظور تبیین جایگاه و قداست بانوان در بین جوانان، نیازمند فراهم کردن زمینه آموزش از پایه ابتدایی تا مقطع دانشگاهی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار