فرماندار نقده گفت: آتش سوزی ظهر امروز در دبستان روستای گیرده قیط نقده هیچگونه آسیب جانی به همراه نداشته است.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸ 15 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه مرتضی فرامرزی امروز اظهار کرد: خوشبختانه آتش سوزی ظهر امروز در دبستان بنیاد 15خرداد روستای گرده قیط نقده به سرعت اطفا شد و خسارت جانی نداشته است.

وی ادامه داد: در همین رابطه، در تماس‌ فرمانداری نقده با بخشدار محمدیار و ریاست آموزش‌ و پرورش نقده، از عدم وقوع حادثه جانی در مدرسه روستای گیرده قیط اطمینان کامل حاصل شده است.

فرماندار نقده با اشاره به خسارات مالی احتمالی به این دبستان، تصریح کرد: ظهر امروز پس از اطلاع از آتش‌سوزی در این مدرسه، کارشناسان فرمانداری نقده جهت برآورد خسارات احتمالی به این روستای گیرده قیط اعزام شده و در صورت آسیب‌ مالی احتمالی میزان این خسارات تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

وی با بیان علت آتش‌سوزی در دبستان بنیاد ۱۵ خرداد روستای گیرده قیط نقده، بیان کرد: نقص فنی یکی بخاری‌های نفتی در این مدرسه موجب بروز آتش سوزی شده است.

فرامرزی با تاکید بر جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس روستاهای نقده، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت جمع‌آوری و رفع نواقصات ۱۱ حوزه از مدارس نقده صورت گرفته و تا پایان امسال، مشکلات فنی در ۱۱ حوزه از مدارس روستاهای نقده بهینه‌سازی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار