رئیس انجمن صنفی کارگزاران مخابرات روستایی جنوب استان آذربایجان غربی از تغییر رویکرد مدیران جدید شرکت مخابرات خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل از مدیران مخابرات و نمایندگان کارگزاران تشکیل شده است تا به مشکلات سیدگی شود.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷ 15 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، در چند ماه اخیر در مصاحبه با رئیس انجمن صنفی کارگزاران مخابرات روستایی آذربایجان غربی  از جمله «ورود نمایندگان مجلس با ابزار نظارتی در خصوص ماده ۸۳ کلید حل مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی» در خروجی خبرگزاری فارس آذربایجان غربی قرار گرفته و به تشریح مشکلات صنفی این قشر پرداخته شد.

در نهایت طی روزهای اخیر نشست کارگزاران مخابرات روستایی و مسئولان شرکت مخابرات ایران برای بررسی چالش‌های موجود تشکیل شد که منتج به نتایج رضایت بخشی شد که در این راستا با رئیس انجمن  صنفی کارگزاران شرکت مخابرات روستایی جنوب استان گفت‌وگویی انجام شده است.

جمال ملا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: از آنجایی که در شرکت مخابرات ایران تحولات مدیریتی و پرسنلی رخ داده به طوری که مدیریت جدید نگرشی نوین و توجه ویژه به نیروهای انسانی شرکت را در صدر برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: به همین دلیل و با هدف رفع مسائل، مشکلات و اختلافات موجود بین شرکت مخابرات و کارگزاران، جلسه‌ مشترک و دوجانبه برای ارائه راهکارها، نقطه نظرات و حل مسائل فیمابین با جدیت تمام برگزار شود که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته خوشبختانه این جلسه با حضور مسئولان طراز اول شرکت مخابرات ایران و نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی در دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات در فضایی دوستانه و صمیمانه برگزار شد.

وی از تغییر رویه و رویکرد مدیران جدید شرکت مخابرات در خصوص دغدغه‌های کارگزاران مخابرات روستایی و ایجاد فضایی جدید برای انجام تفاهمات، تعامل و گفتگو خبر داد و شرایط فعلی را به فال نیک گرفت و افزود: مدیرعامل جدید مخابرات شخصا برای حل مشکلات کارگزاران وارد عمل شده است به طوری که این موضوع را به نوعی پیشرفت عملی در زمینه حل مشکلات فیمابین قلمداد می‌کنیم.

این فعال صنفی اضافه کرد: امروزه قدرت و توانایی کارگزاران در بسیاری از زمینه‌ها به جایی رسیده است که شرکت مخابرات خواهان ورود آنها در فرآیندهای تصمیم‌گیری‌ است تا برای حل معضلات گام برداشته شود به طوری که خوشبختانه این گونه نگاه را در نوع رفتار و عمل مدیران مخابرات می‌توان به خوبی مشاهده کرد که این نوع نگرش نقطه مثبت و امیدوارکننده‌است چون که این چنین کرامت انسانی کارگزاران مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پیرو این نوع نگرش مثبت و سازنده کارگروهی متشکل از مدیران مخابرات و نمایندگان کارگزاران تشکیل شده است که به زودی فعالیت‌های آن آغاز خواهد شد و به طور قطع از این رهگذر برای رفع مشکلات قدم برداشته خواهد شد؛  تصمیم‌گیری در این کمیته و پایبندی دو طرف به خروجی‌ جلسات می‌تواند به تمامی تنش‌ها و مناقشات موجود پایان دهد.

این فعال صنفی در پایان ابراز امیدواری کرد که هم نمایندگان جامعه کارگزاران و هم نمایندگان شرکت مخابرات با استفاده از اختیارات قانونی و ضمن درک شرایط موجود برای برنامه‌ریزی و ایجاد تفاهم گام بردارند تا اینکه مشکلات موجود با همه جوانب آن برای همیشه حل شود‌ و همه فشارها و تنش‌های متقابل خاتمه یافته و دیگر شاهد ناملایمات و نامهربانی‌های گذشته نسبت به همدیگر نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار