امام جمعه میاندوآب گفت: بی شک پیشرفت کشور در گرو حمایت های مادی و معنوی از نخبگان است.
کد خبر: ۵۶۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 09 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه میاندوآب با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید پایندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن و از سوی دیگر شناخت سرمایه‌های انسانی داخلی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، اعتماد به نیروی جوان و سرزنده داخلی، قطع امید از بیگانگان و عدم اعتماد به دشمن، توجه جدی به تولید علم و نوآوری علمی، توجه به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و نیز مردمی کردن اقتصاد و فرهنگ و دخالت دادن مردم در امور خود باید مورد نظر باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم جمهوری اسلامی ایران به راس قله هرم نزدیک شده و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید تولید علم و نوآوری در جامعه افزایش یابد گفت: علت اینکه آمریکا می‌تواند در دنیا قدرت استکباری خود را نشان دهد، تنها امکانات و تجهیزات نظامی نیست، بلکه مقالاتی که در ایالات متحده آمریکا به چاپ می‌رسد در راس حرم قرار داشته و بنابراین برای سلطه بر دنیا باید تولید علم و نوآوری در دنیا افزایش یابد.

وی اظهار کرد: باید هم اکنون پشتوانه و بودجه در اختیار جوانان قرار گرفته تا نخبگان کشور با تولید علم با دشمن مقابله کنند چون پیشرفت کشور تنها با اعتماد به نیروهای داخلی مسیر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار