معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت باید زمینه حضور و مشارکت بانوان در حوزه‌های متعدد اجتماعی را فراهم کند.
کد خبر: ۵۶۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 05 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، پیش از ظهر امروز علیرضا رادفر در همایش تجلیل از بانوان تاثیر‌گذار عرصه انقلاب اسلامی که در سالن آمفی تئاتر شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار کرد: در جامعه کنونی، نیازمند اهتمام مسئولان و مدیران دولتی در راستای ایجاد موقعیت‌های اشتغالزایی بیش از ۳۰ درصدی برای بانوان کشور هستیم.

وی ادامه داد: باید دولت برای اشتغالزایی و فعالیت بانوان در حوزه‌های متعدد در جامعه نگاه ویژه سیاستگذاری کار آمد برنامه‌ریزی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت حضور زنان در جامعه گفت: پیروزی و استقامت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون پشتیبانی و مشارکت بانوان بوده و استمرار انقلاب با حضور پرشور بانوان در حوزه های متعدد نظام میسر خواهد شد.

وی با بیان جایگاه ایران در جامعه بین‌المللی، تصریح کرد: بی‌شک جمهوری اسلامی ایران الگو و حامی کشورهای مستضعف جهان بوده و همه ایران در تمام وقایع جهانی نقش پر رنگی ایفا می‌کند.

رادفر بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و رشادت‌های دلیر مردان انقلابی و همدلی و مشارکت مردم، قدرتمند‌ترین کشور منطقه بوده و جریانات و وقایع منطقه، بدون مشارکت و حضور ایران به نتیجه نخواهد رسید.

وی اظهار کرد: بی‌تردید 40 روز و 40 سال در آموزه های دین اسلام نماد تکامل بوده و چهلمین سال نظام انقلاب اسلامی، نشان از تکامل این انقلاب دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه کامل و الگویی مناسب برای تمام بانوان جهان اسلام بوده و الگو برداری از زندگی این معصوم (ع)، برای تمام زنان ایران توصیه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار