مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای پرداختن به مقوله ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۶۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه مهدی فعال اظهار کرد: این موضوع که امنیت، ثبات و نظم کشورمان در سایه خون شهدا به دست آمده است به معنای واقعی کلمه صحت دارد بنابراین از فرصت‌های به دست آمده در دهه مبارک فجر برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت باید حداکثر استفاده را کرد و در اجتماع‌ها و مراسم‌های مختلف به این مقوله پرداخته شود.

وی فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه جان‌فشانی، فداکاری، ایثار و ازخود گذشتی ملت ایران تحقق پیدا کرد، بنابراین در چنین برهه‌ای از زمان لازم و ضروری است که در راستای دلجویی از خانواده معظم شهدا گام‌های بلندی برداشته شود و حرکت در این زمینه وظیفه آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه شان والای شهدا باید برای نسل جدید کشورمان تبیین شود همچنین اوج ایثار و از خودشتگی آنها نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: اینکه عزت و عظمت امروز کشورمان را مرهون خون شهدا هستیم یک واقعیت بوده ولی متاسفانه نسل جدید کشورمان از موضوعی با این اندازه اهمیت غافل هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به لزوم پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: دهه مبارک فجر یک زمان مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود همچنین در این روزها باید برای شناخت حضرت امام و شهدا گام برداشته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار