مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: مسافران گرفتار در گردنه‌های آذربایجان‌غربی از جمله گردنه‌های زنجیران و دواب امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۵۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱ 30 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه عبدالحسین علی اکبری با اشاره به مسدود نبودن محورهای مواصلاتی جاده‌ای آذربایجان‌غربی علی رغم بارش برف و کاهش محسوس دما، اظهار کرد: تمامی جاده‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌غربی برای تردد وسایل نقلیه باز است و امکان تردد برای تمامی وسایل نقلیه وجود دارد ولی تعدادی از راه‌های روستایی همچنان بسته‌اند.

وی با اشاره به اکیپ‌های فعال راهداری در جاده‌های آذربایجان‌غربی و فعالیت آن‌ها، بیان کرد: در مجموع 800 نفر در 68 باب راهدارخانه مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند و در این شرایط نامناسب جوی برای مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ارتباط با مسافرین گرفتار شده در برف جاده‌های آذربایجان‌غربی در روز شنبه، گفت: روز شنبه تعدادی از مسافرین در گردنه‌های آذربایجان‌غربی از جمله زنجیران و گردنه دوآب در برف گرفتار شده بودند که امدادرسانی‌هایی از جمله کمک به بستن زنجیر چرخ به لاستیک خودروهای مسافرین گرفتار شده در برف این گردنه‌ها انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار