کد خبر: ۵۵۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 21 January 2018

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستان و سروران ارجمند
و درود بی پایان به شما همراهان عزیزی که یک سال تمام با ما همراه بودید.
امروز سالگرد حادثه ناگوار #پلاسکو بود که منجر به شهادت 16 آتش نشان بزرگ مرد ایران گردید.
این ضایعه اسفبار را مجددا خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم.
سال گذشته و در همچین روزی به پاس و گرامی داشت این شهدا و برای پیشگیری از تلفات جانی و مالی #چهارشنبه_سوری که برخی از جوانان با استفاده از #مواد_منفجره و #محترقه و عدم رعایت نکات ایمنی لازم ، دچار حادثه می شوند ، پویش و کمپینی راه انداختیم با عنوان
#کمپین(پویش) مردمی #تحریم_استفاده_از_مواد_منفجره_و_محترقه_در_چهارشنبه_سوری_باحترام_آتش_نشانان_شهید

اهداف این کمپین اولا جلوگیری از ایجاد حوادث غمبار و انفجارهای ناشی از استفاده مواد منفجره و عزادار شدن خانواده های ایرانی بود و ثانیا داشتن آرامش خانواده آتش نشانان بود که معمولا در چنین ایامی می بایست آماده باش بوده و در صورت سوانح بوجود آمده جهت کاهش تلفات فعالیت نمایند.
خوشبختانه نتیجه فعالیت عزیزان کاهش 40 درصدی تلفات ناشی از آتش سوزی ها و حوادث استفاده از مواد منفجره در سال 1395 ، نسبت به سال 1394 بود.(طبق آمار اعلام شده توسط سخنگوی اورژانس کشور).

امسال حادثه غمبار دیگری اتفاق افتاد!
آتش سوزی کشتی نفت کش ایرانی و شهادت دریانوردان دلاور ایرانی
به همین مناسبت در نظر گرفتیم مجددا کمپین و پویش تحریم مواد منفجره در چهارشنبه سوری را راه اندازی کرده و اینبار یادبود #شهدای_دریانورد را نیز اضافه کنیم.
امید که با همراهی شما عزیزان و تبلیغات گسترده این پویش مردمی در چهارشنبه سوری سال 1396، باعث شود تا دیگر هیچ خانواده ی به سبب استفاده نادرست جوانان از #مواد_منفجره در#چهارشنبه_سوری، عید سال 1397 را با عزا شروع نکند و همه خانواده های ایرانی سالی پر از شادی و خرمی را بر پای سفره هفت سین جمع شوند.

دوستانی که علاقمند به عضویت در گروه ادمین
پویش مردمی #تحریم_استفاده_از_مواد_منفجره_در_چهارشنبه_سوری_سال_1396_باحترام_آتش_نشانان_و_دریانوردان_شهید می باشند لطفا با ادمین کانال با آدرس تلگرامی زیر تماس حاصل فرمایند.

@hamid_9272

ارادتمند-حمید منصورفر
موسس و راه انداز کمپین
#تحریم_استفاده_از_مواد_منفجره_در_چهارشنبه_سوری_باحترام_آتش_نشانان_و_دریانوردان_شهید.

سی ام دی ماه 1396

 

لینک کانال :

https://t.me/noexplosives

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار