کد خبر: ۵۵۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 16 January 2018
 

۱۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به روسای سه قوه خواستار حمایت از نرم افزارهای پیام رسان داخلی و ساماندهی فیلترشکن ها شدند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه ۱۷۰ نفر از نمایندگان به روسای سه قوه درباره حمایت از نرم افزارهای پیام رسان داخلی و ساماندهی فیلترشکن ها قرائت شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، همانطور که مستحضرید در چند ماه گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ایران با سوء استفاده از برخی زمینه های داخلی حداکثر بهره را از پیام رسان های خارجی برای ایجاد ناامنی و فساد و آشوب در شهرهای کشور برده اند. حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، ترویج خشونت، ایجاد آشوب های خیابانی اخیر، اشاعه اعمال منافی عفت، فروش مواد مخدر و روان گردان ها، تنها گوشه ای از اقدامات دشمنان ملت ایران در بستر پیام رسان های خارجی بوده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت و حفظ استقلال سیاسی و فرهنگی کشور و پیشگیری از ناامنی و تعدی به حقوق خصوصی آحاد جامعه و صیانت از فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی و تامین حقوق شهروندی و آزادی های مشروع، امنیت و آسایش مردم و نیز حمایت از فن آوری های بومی و توانمندی های داخلی، از شما روسای محترم قوا خواستاریم ضمن حمایت از پیام رسان های داخلی، دستور فرمائید این پیام رسان ها جایگزین پیام رسان های خارجی شوند و نسبت به ساماندهی فیلترشکن ها نیز اقدام عاجل به عمل آید.»

 
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار