معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 13 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه:حسین امامی  یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته  امسال برگزار می‌شود به طوری که حورهای مهم گردشگری در آن مورد توجه قرار می‌گیرد همچنین رویداد مورد اشاره از سوم تا ششم اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی مانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور موثر و پرشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فضای فیزیکی به اندازه 200 مترمربع برای حضور در این نمایشگاه برای آذربایجان غربی موردنیاز است، خاطرنشان  کرد: به واسطه حضور در نمایشگاه مورد اشاره برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و هنرهای بومی و برندها به طور کلی ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان غربی به صورت جدی‌تر اهتمام خواهد شد تا بازدیدکننده‌ها با استان ما و قابلیت‌های مختلف آن شناخت پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه در آذربایجان غربی محصولات و جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که می‌توان به واسطه معرفی آن برای جذب سرمایه‌گذار و گردشگر اهتمام کرد، گفت: ظرفیت‌های مختلف استان از جمله توریسم درمانی، گردشگری دینی، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های تاریخی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، صنایع دستی، سوغات محلی و ... در این نمایشگاه به صورت گسترده معرفی خواهد شد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بر لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی هرچه‌بیشتر برای حضور موثر در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: تاکنون جلسات مختلفی با فعالان بخش خصوصی و فعالان گردشگری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شده است و این امید وجود دارد که این حضور برای استان و مردم ما ثمربخش باشد و با حضور بازدیدکننده‌ها در غرفه روبه‌رو شویم.

این مسئول نام‌گذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را مورد اشاره قرار داد و گفت: در صورت عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌توان تا اندازه زیادی مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف را برطرف کرد همچنین رونق اقتصادی نیز در کشورمان به وجود آید.

امامی به ظرفیت آذربایجان غربی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: چنانچه قابلیت‌های مختلف استان در زمینه‌های متعدد به خوبی شناسانده شود می‌توان برای جذب فعالان بخش خصوصی درراستای سرمایه‌گذاری اقدام موثری انجام داد پس در نمایشگاه‌های استانی و ملی و ... باید جدی‌تر حضور پیدا کرده و از آن برای معرفی موثر استان استفاده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار