تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه در اولین بازی از سری مسابقات لیگ دسته 2 فوتسال کشور، مقابل میهمانش اروم آلیاژ ارومیه به برتری رسید.
کد خبر: ۵۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 13 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه عصر جمعه در سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان آستانه اشرفیه در یک بازی برتر با نتیجه شش بر یک به پیروزی رسید.
در این مسابقه ایمان عزتی در دقایق 19 ، 23 ، 25 ، سبحان عاشوری در دقیقه 22 ، سید هاشم میرحسینی در دقیقه 34 و سعید زارع در دقیقه 36 گل های تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه را به ثمر رساندند و تک گل اروم آلیاژ ارومیه نیز در دقیقه 38 توسط سعید نجات محمدی به ثمر رسید.
در مرحله اول از مسابقات لیگ دسته 2 فوتسال کشور، 34 تیم از استان های مختلف در شش گروه با هم به رقابت می پردازند. تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه نیز با تیم های الغدیر اردبیل، شهید کیان پارس آباد، اروم آلیاژ ارومیه ، قایقران تکاب و شهید سرخه ای ری در گروه اول این دوره از مسابقات قرار دارد.
این مرحله از مسابقات لیگ دسته 2 فوتسال کشور بصورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود. تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه در دومین بازی خود در این دوره از مسابقات، در 29 دی ماه جاری میهمان پارس آباد اردبیل است.
شهرستان آستانه اشرفیه با 2 بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار