رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به مساحت پنج هزار و 100 کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جعفرصادق اسکندری دیروز، اظهار کرد: هم اکنون پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به مساحت پنج هزار و 100 کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه فاز شناسایی عملیات با تهیه اطلاعات ژئوفیزیک هوایی، نقشه‌های زمین‌شناسی و مطالعات ماهواره‌ای و پس از آن فاز پی‌جویی و پایش‌های زمینی نیز خاتمه یافته و در مرحله تهیه گزارش پایانی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: پس از بررسی محدوده‌های ظرفیت‌دار، سایر مناطق پهنه مذکور در آزادسازی آینده، برای ثبت کلیه متقاضیان آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پهنه اکتشافی شمال استان به مساحت یک هزار و 984 کیلومتر به شرکت سرمایه‌گذاری غدیر واگذار شده است بیان کرد: علاوه بر تکمیل مرحله شناسایی، مرحله عملیات پی‌جویی نیز به پایان رسیده و گزارش پایانی آن در مرحله بررسی است و پس از نهایی شدن و تایید آن، نسبت به آزادسازی سایر مناطق اقدام می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه وصولی حقوق دولتی امسال برابر 89 میلیارد و 47 میلیون و 764 هزار و 670 ریال بوده است گفت: از سوی دیگر وصولی حقوق دولتی 9 ماهه امسال برابر 98 میلیارد و 294 میلیون و 583 هزار و 531 ریال بوده که با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بخشودگی جرائم حقوق دولتی و لزوم وصول بدهی‌های سال‌های ماضی، وصول حقوق دولتی افزایش می‌یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار