اطلاعاتی از داخل ایران به کمیته جهانی المپیک رسیده است
حالا البته رسول خادم مدعی است که اطلاعاتی از داخل کشور به نهادهای بین المللی داده شده است. اطلاعاتی که او نگفته پنهان یا عیان بوده و یا اصولاچه کسی این اطلاعات را در اختیار نهادهای بین المللی گذاشته است.
کد خبر: ۵۵۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 10 January 2018

رییس فدراسیون کشتی ایران مدعی است که برای تعلیق این فدراسیون اطلاعاتی از داخل کشور به نهادهای بین المللی ارسال شده است. 

به گزارش عصرایران ، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ایران که با کرسی بین المللی اش مسوول اصلی رسیدگی و حل و فصل ماجرای تعلیق فدراسیون کشتی است مدعی شده که اطلاعاتی از داخل ایران به نهادهای بین المللی فرستاده اند. او به ورزش سه گفته که در بررسی ها با وزارت ورزش به این نتیجه رسیده اند :«طبق بررسی هایی که با مسئولان وزارت ورزش در جلسات برگزار شده، داشتیم؛ این ماجرا به جریان های سیاسی فعال در کمیته بین المللی المپیک و جریان های اقتصادی ذینفوذ برمی گردد. متاسفانه از داخل کشور هم گزارش هایی در این باره به دست نهادهای بین المللی و تصمیم گیرنده رسیده است. متاسفانه خیلی از اتفاقاتی که در بخش بین المللی برای کشور ما به صورت ناخوشایند رخ می دهد، از داخل کشور هدایت می شود یا حداقل از داخل حمایت می شود. این اصلا موضوع خوشایندی نیست.»

ادعای رسول خادم درحالی مطرح می‌شود که فدراسیون کشتی ایران به خاطر اتفاقات دیدار کشتی میان نماینده ایران و روسیه در مسابقات امیدهای جهان در خطر تعلیق قرار دارد. 

صحبت‌های مربی تیم ملی کشتی ایران در جریان مسابقه که همراه با فیلم بازی ضبط شده بود و نشان می داد که رضایی مربی تیم ملی به کریمی می گوید:« باید ببازی» سبب ایجاد حساسیت در اتحادیه جهانی کشتی و مهمتر از آن کمیته جهانی المپیک شد. انتشار گسترده این فیلم در اصل به مدرکی تبدیل شد برای این که اثبات کنند ایران در جریان بازی جوانمردانه با روسیه شکست نخورده و به بازی جوانمردانه ضربه زده است. 

البته که لازم نیست این فیلم را کسی از داخل برای مسوولان بفرستد و لابد همه این فیلم را دیده اند اما ظاهرا ادعای رسول خادم به چیزی بالاتر از این مساله مربوط می‌شود. مساله‌ای که البته ازآن صحبتی نکرده. 

هرچند اتهام رعایت نکردن بازی جوانمردانه تا حد زیادی با فیلم مسابقه اثبات شده است اما لابی صهیونیستی در کمیته جهانی المپیک به دنبال اثبات سیاسی بودن شکست کریمی است. آنها اگر بتوانند اثبات کنند که کشتی گیر ایران به دلایل سیاسی و برای رو به رو نشدن با کشتی گیر رژیم صهیونیستی مقابل کشتی گیر روسیه ای شکست خورده آن وقت جرم و مجازات متفاوتی در انتظار کریمی و فدراسیون کشتی ایران خواهد بود. 

ایران با توجه به کرسی خادم در اتحادیه جهانی کشتی و البته اهمیت کشور ایران در مسابقات جهانی این ورزش امیدوار است بعد از تعطیلات سال نوی میلادی در پرونده پیروز شود و از تعلیق و محرومیت رها شود.

 حالا البته رسول خادم مدعی است که اطلاعاتی از داخل کشور به نهادهای بین المللی داده شده است. اطلاعاتی که او نگفته پنهان یا عیان بوده و یا اصولاچه کسی این اطلاعات را در اختیار نهادهای بین المللی گذاشته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار